بهترین مانیتور اندروید خودرو کدام است؟

بهترین مانیتور اندروید ماشین

یکی از فاکتورهایی که همیشه هنگام خرید ماشین به آن دقت می‌کنیم داشبورد ماشین است. و برای داشبورد هم مانیتور مانند تاج برای پادشاه است. از قدرت سخت افزار مانیتور‌ها و نمایشگرها که بگذریم از زیبایی ظاهری آن گرفته تا امکانات آن، همگی یکی از فاکتور‌های تعیین کنده در انتخاب خودرو است. ، داشتن بهترین مانیتور اندروید خودرو می‌تواند لذت سوار شدن در خودرو را دو برابر کند. از گوش دادن راحت و بی درد سر به آهنگ مورد علاقه گرفته تا پخش فیلم داخل گوشی بر روی مانیتور، همگی لذت بخش خواهند بود.

بهترین مانیتور اندروید خودرو کدام است؟

 

انتخاب بهترین مانیتور اندروید خودرو

بسیاری از ماشین ها به صورت فابریک دارای یک مانیتور هستند. شاید از لحاظ قدرت سخت افزاری ضعیف هم نباشند، اما با کمی کار کردن با آن ها متوجه خواهیم شد که خیلی قدرت مانور ندارند. برای هرکسی که داخل یک خودرو می‌شود مانیتور بسیار مهم است. و یک سری از انتظارات در ذهن خود مجسم خواهد کرد. پس هرکسی انتظار دارد با خرید بهترین مانیتور اندروید برای خودرو خود این انتظارات را برآورده کند.

تمامی امکانات داخل یک مانیتور فقط در جهت رفاه حال سرنشین تعبیه شده است. و در صورتی که مالک خودرو از مانیتور فابریک ماشین خود راضی نباشد. می‌تواند با یک مانیتور اندروید فابریک آن را تعویض کند. ما در اینجا مجموعه ای از امکانات و آپشن بهترین مانیتور اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

اولین فاکتور: سیستم عامل مانیتور اندروید

قطعا اولین و مهمترین فاکتور انتخاب یک مانیتور برای خودرو سیستم عامل آن است. سیستم عامل اندروید با داشتن قابلیت نصب هر برنامه دلخواهی از طریق Play Store به طور کام نیازهای هرکسی را برآورده خواهد کرد. اگر شما بهترین مانیتور اندروید آپدیت شده داشته باشید می‌توانید تمامی برنامه های موبایل را بر روی مانیتور خود داشته باشید. برنامه هایی مثل نقشه خوان ها، برنامه های پخش زنده تلوزیون و ماهواره، GPS، مسیر یاب ها، اسنپ، تلوبیون و هزاران برنامه دیگر که همگی با سیستم عامل اندروید کار خواهند کرد.

 

دومین فاکتور: قدرت سخت افزاری بالا

این فاکتور به چند بخش دیگر تقسیم خواهد شد که در ادامه هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

1- کیفیت نمایشگر

قطعا کیفیت نمایشگر یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب بهترین مانیتور اندروید ماشین است. کیفیت تصاویر پخش شده در هنگام مشاهده فیلم و یا عکس داخل مانیتور می‌تواند یک تجربه لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

2- قدرت انتقال تصویر گوشی به مانیتور

شما برای اینکه بتوانید تصاویر موجود در گوشی خود که به صورت فیلم هستند را بدون افت کیفیت و به فریم بالا ببینید. باید یک مانیتور اندروید با کیفیت داشته باشید. به این صورت که قدرت انتقال اطلاعات از داخل گوشی به مانیتور هرچه قدر که بیشتر باشد، کیفیت تصاویر پخش شده در مانیتور اندروید نیز بیشتر خواهد بود. شاید برای بعضی از کسانی که علاقه زیادی به پخش ویدیوهای داخل گوشی خود در مانیتور خودرو را دارند. این، مهمترین فاکتور در انتخاب بهترین مانیتور اندروید خودرو است.

 

3-حافظه داخلی

شما با داشتن یک حافظه داخلی مناسب برای مانیتور خود می‌توانید عکس ها و فیلم هایی که بیشتری استفاده از آنها را که دارید داخل ماینتور انتقال دهید. همچنین می‌توانید با نصب برنامه shareit روی مانیتور اندریود ماشین هر عکس، فیلم وآهنگی را که میخواهید بر روی مانیتور خود انتقال دهید.

4-کیفیت لمس یا تاچ مانیتور

برای استفاده راحت و بدون دردسر از مانیتور اندروید خود به ویژه در هنگامی که رانندگی خواهید کرد. درت تاچ ماینتور بسیار مهم است و شما هنگامی که رانندگی می‌کنید باید راحت و بدون دردسر با ماینتور کار کنید. و حواس شما به نحوه لمس دکمه های داخل دستگاه پرت نشود. در نتیجه قطعا بهترین مانیتور اندروید خودرو این آپشن را نز خواهد داشت.

 

5- قدرت پردازش مانتیور

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک مانیتور را به بهترین مانیتور اندروید ماشین تبدیل میکند قدرت پردازش اطلاعات آن است. به این صورت که مشکلی با پخش تصاویر با کیفیت بالا و کارکردن با هر شرایطی نداشته باشد. هنگ کردن یک مانیتور می‌تواند تجربه بدی را برای هر راننده ای بسازد.

 

سومین فاکتور: زیبایی ظاهری

از زاویه دید فنی که بگدریم زیبایی ظاهری مانیتور برای جلوه دادن به داشبورد ماشین بسیار مهم است. شما می‌توانید هر مانیتوری را فقط بر اساس مشخصات فنی آن انتخاب کنید. اما واقعیت آن است که زیبایی ظاهری نیز نقش پر رنگی در خرید بهترین مانیتور اندروید ماشین دارد. طراحی متناسب با نوع خودرو، عدم برشکاری برای جاسازی مانیتور در داشبورد خودرو و مسئل این چنینی بسیار مهم هستند.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *