ردیابی همسر! کاربرد نادرست و غیراخلاقی جی پی اس

ردیابی همسر! کاربرد نادرست و غیراخلاقی جی پی اس

ردیابی همسر کاری است که هیچ کس قلباً نمی خواهد انجام دهد اما تحت تاًثیر شرایط خاص گاهی مجبور به انجام این کار می شوید. هر وقت تصمیم به انجام این کار گرفتید خودتان را جای شخص بگذارید.

تصور کنید خودتان در تمامی لحظات ردیابی می شوید و همسرتان متوجه تمام کارها، حرف ها و مسیر های رفت و آمدی شما می شود. آیا واقعا دوست دارید تحت کنترل افراد دیگری باشید؟ آیا دوست دارید برای هر کاری بازخواست شوید و مدام مورد سرزنش قرار بگیرید؟؟

ردیابی همسر! کاربرد نادرست و غیراخلاقی جی پی اس

کاربرد نادرست جی پی اس ها برای ردیابی

با توجه به پیشرفت روز افزونی که تکنولوژی داشته است خیلی از ابزار ها در جهت کمک به انسان ها ساخته شده اند. به عنوان مثال همین ردیاب شخصی برای کمک به بسیاری از افراد که تایم کافی برای رسیدگی به تمام امور خود را ندارند تولید شده است.

اگر شما والد پیری دارید که ناتوان است یا از بیماری آلزایمر رنج می برد و خودتان هم شاغل هستید، نیاز به یک مراقب دیگر دارید. با توجه به درآمد های کم و هزینه های زیادی که بابت پرستاری جهت مراقبت از سالمندان از شما می گیرند بهتر است از ردیاب استفاده شود.

ردیاب شخصی عملا برای کودکان خردسال، کودکان با بیماری های خاص، کودکان بیش فعال، سالمندان و همچنین حیوانات خانگی طراحی شده است. امروزه با جوی که بر همه جوامع حاکم شده و روز به روز چالش بر انگیز تر است، نوع استفاده از ردیاب ها را تغییر داده است. اینجور به نظر رسیده که استفاده از ردیاب کاربردی کاملا نادرست است، موارد زیر نمونه ای از آن است.

  • ردیابی همسر یا مشکلات بیشتر؟

همه انسان ها حق دارند که آزادانه زندگی کنند و هر کدام طرز تفکر خاصی برای زندگی خود داشته باشند لطفا قبل از ازدواج به این گونه مسائل فکر کنید. اگر خدایی نکرده مشکل خاصی زندگی شما را تهدید می کند باور کنید با ردیابی همسر مشکلی از شما کم نخواهد شد.

با این طرز تفکر که با ردیابی چیزهای بیشتری متوجه می شوید را کنار بگذارید زیرا نه تنها کمک کننده نیست بلکه باعث می شود تا مشکلات عمق بیشتری بگیرند.

لازم به ذکر است اگر در شرایط ناگواری هم قرار گرفتید حتما از مشاور خانواده استفاده کنید تا آن ها به شما بهترین راه حل را پیشنهاد بدهند. مطمئناً هیچ مشاور و هیچ روانشناسی ردیابی همسر را پیشنهاد نخواهد داد.

ردیابی همسر! کاربرد نادرست و غیراخلاقی جی پی اس

  • ردیابی فرزند یا عدم تفاهم؟

کودکان در این سرزمین بیشترین ضربه را خورده اند. لطفا مراقب رفتارهایتان در هنگام رشد و پرورش کودکانتان باشید .نگذارید چالش هایی که در دوران کودکی می چشند در بزرگسالی گریبان گیرشان شود. بسیاری از نوجوانانی که اعتیاد دارند و یا کارهایی از آن ها سر میزند که فکر می کنید در حد و شأن خانوادگیتان نیست را خودتان باعث شده اید.

بسیاری از خانواده ها برای ردیابی فرزندانشان با فروشگاه های اینترنتی برای خرید ردیاب شخصی تماس می گیرند و مشورت هم می خواهند. عمده دلیل تماس ها برای ردیاب شخصی فرزندان بیشتر در مورد دیر آمدن فرزندان به خانه است که می خواهند مطلع شوند بچه آن ها در آن ساعت دقیقا کجاست. کنترل کردن فرزند کار نامناسبی است شما باید یاد بگیرید از آن ها مراقبت کنید.

در این حالت هم پیشنهاد ما به شما این است که با فرزندتان دوستانه حرف بزنید. سعی کنید حتی اگر درکش نمی کنید جوری وانمود کنید که او را می فهمید، در نتیجه با توجه به استفاده نادرستی که از ردیاب ها و یا جی پی اس ها شده باعث شده تا این ابزار ها به عنوان جی پی اس های کمک کننده شناخته نشوند.

خودتان را با پدر و مادری مقایسه کنید که فرزند بیش فعالی دارد و می خواهد هنگامی که خانه را ترک کرد از سلامت فرزند خود مطمئن باشد. ردیاب شخصی کاربرد های کمک کننده ای دارد که در ادامه برایتان عنوان می کنیم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

ردیابی همسر! کاربرد نادرست و غیراخلاقی جی پی اس

قابلیت های ردیاب شخصی

ردیاب شخصی دستگاهی در ابعاد کوچک است که به همراه فرد یا حیوان خانگی مورد نظر می گذارید تا تحت مراقبت بیشتری قرار بگیرد. قابلیت های کاربردی ردیاب شخصی عبارتند از:

1.قابلیت شنود:

این قابلیت برای ردیاب بسیار مهم است زیرا با استفاده از شنود محیط اطراف می توانید اگر شخص گمشده ای دارید و یا حیوان زبان بسته تان گم شده صدای محیط را بشنوید و خودتان را به او برسانید.

2.دارا بودن دکمه SOS

می توانید از قبل شماره های فوری را در اپلیکیشن ذخیره کنید. ذخیره شماره هایی  مانند شماره بستگان نزدیک و همچنین پلیس تا در مواقع خطر با آن شماره ها تماس حاصل شود.

3.تعیین محدوده جغرافیایی

این قابلیت بسیار مناسب مهد کودکی ها و افراد آلزایمری است. شما می توانید محدوده خاصی را تعیین کنید تا در صورت خروج افراد از این محدوده برای شما هشداری ارسال شود.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که خواندید قطعا متوجه شده اید که استفاده نادرست از ابزار های کمک رسان کار درستی نیست. قطعا شخصی که این جی پی اس ها را طراحی کرده است قصد و نیتش کمک کردن به خانواده های پر مشغله بوده است. به کار بردن ردیاب شخصی در مسیر نادرست با ردیابی همسر یا فرزندان بالغتان واقعا برای شما مفید نیست.

ردیابی افراد به جهت بیشتر سرک کشیدن در امورشان و یا تحت کنترل در آوردنشان نه تنها کمک کننده نیست. این کار اعتماد را از بین می برد و دچار مشکلات بزرگ تری خواهید شد.

لطفا بستر خانواده را که مهد رشد و پرورش عقاید است با این رفتار ها خراب نکنید و الگوی بدی برای فرزندانتان نباشید. به امید شادی و آرامش روز افزون تمام افراد سرزمینم و تمام دنیا.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *