مانیتور تصویری سمند سورن وینکا

مانیتور فابریک سمند سورن اندروید وینکا مدل S300

مانیتور تصویری سمند سورن وینکا
مانیتور تصویری سمند سورن وینکا

مانیتور اندروید فابریک سمند سورن 9 اینچ فول تاچ برند وینکا سری S300 دارای صفحه نمایش کاملا لمسی است. سری فول تاچ وینکا مانیتور اندروید فابریکی سمند سورن دارای 2 عدد پورت یو اس بی است که از طریق کابل از پشت مانیتور به داشبورد خودرو هدایت میشوند.

ورودی و خروجی سیستم صوتی و تصویری نیز در پشت دستگاه وجود دارند. همان طور که اشاره کردیم مانیتور اندروید فابریک سمند سورن فول تاچ سری وینکا winca دارای صفحه نمایش 9 اینچی از LED است و  بهترین کیفیت تصویر و وضوح بسیار بالایی در بین مانیتورها دارد.

البته در برخی سایت ها به 11 و 10 اینچ هم معروف هستند، اما همگی همین سایز هستند. صفحه نمایش آن کاملا لمسی و از نوع خازنی است که کار با آن را به شدت لذت بخش میکند و به راحتی به حرارت دست حساسیت نشان می دهد. کیفیت صفحه نمایش مانیتور اندروید فابریک سمند سورن 9 اینچ فول تاچ 1080P است که تمامی فرمت ها را نیز پشتیبانی می کند و زاویه دید 180 درجه ای دارد.

سیستم عامل مانیتور اندروید فابریک سمند سورن فول تاچ سری T3L اندروید ورژن 11 است. بنابراین به راحتی می توانید برنامه های کاربردی و بازی را روی آن نصب کنید. پردازنده از نوع 4 هسته ای و RAM آن نیز 1 گیگابایت است که باعث میشود سرعت عملکرد بالایی داشته باشد.

مانیتور اندروید فابریک فول تاچ سری وینکا سمند سورن دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که در کنار این می توانید از حافظه های قابل حمل مثل فلش نیز بهره مند شوید. مانیتور اندروید فابریک سمند سورن فول تاچ سری وینکا را می توان یک همسفر با تجربه تلقی کرد.

استفاده از GPS رهیاب آن به دو صورت امکان پذیر است. هم می توانید به صورت آنلاین و هم آفلاین از آن استفاده کنید. برنامه های نویگیشن مانیتور اندروید فابریک سمند سورن 9 اینچ فول تاچ سری winca نظیر نشان، بلد، ویز و … هستند و نسخه های آنلاین هم نظیر نقشه آفلاین Way از بازار قابل دانلود هستند.

از قابلیت کاربردی و با کیفیت مانیتور اندروید فابریک سمند سورن داشتن اتصال بلوتوث است. اکثر اتفاقات رانندگی در هنگام استفاده از تلفن همراه رخ می دهد. با اتصال به بلوتوث می توانید با طرف دیگر مکالمه داشته باشد بدون اینکه دست به گوشی بزنید. همچنین برای پخش موزیک نیز می توانید از آن استفاده کنید که این سیستم جایگزین AUX شده است.

قابلیت میرورلینک نیز باعث می شود تصویر صفحه گوشی را بدون سیم و از طریق Wifi به صفحه نمایش مانیتور اندروید فابریک سمند سورن انتقال دهید. در مواقعی که کلیپی در گوشی دارید و می خواهید آن را در صفحه نمایش مانیتور اندروید فابریک سمند سورن ببنید میتوانید از این ترفند استفاده کنید.

همان طور اطلاع دارید هر وسیله با داشتن سیستم عامل اندروید قابلیت وصل شدن به اینترنت را نیز دارد. برای وصل شدن به اینترنت با مانیتور اندروید فابریک سمند سورن فول تاچ سری وینکا می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • به اشتراک گذاشتن اینترنت گوشی
  • استفاده از مودم جیبی همراه
  • استفاده از دانگل 4G , 3G از طریق USB

همان طور که گفته شد بر روی خود نمایشگر مانیتور اندروید فابریک سمند soren سورن فول تاچ دو ورودی پورت USB مشاهده می شود. از یکی از ورودی ها برای استفاده از دانگل اینترنت، فلش یو اس بی، رم ریدر و … میتوان استفاده کرد و دیگری مخصوص شارژ گوشی است.

اگر خودتان یا کودکانتان به شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای علاقه مند هستید به راحتی می توانید آن را به نمایش بگذارید. برای پخش شبکه های تلویزیون و ماهواره در مانیتور اندروید فابریک سمند سورن فول تاچ سری وینکا نیاز به تهیه گیرنده دیجیتال ندارید. به راحتی و فقط با چند کلیک برنامه های کاربردی را نصب کنید و هزینه ها را حداقل برسانید.

مانیتور تصویری سمند سورن وینکا
مانیتور تصویری سمند سورن وینکا

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *