logo

نمایندگی انحصاری مانیتور وینکا در گیلان

نمایندگی انحصاری مانیتور وینکا در گیلان
نمایندگی انحصاری مانیتور وینکا در گیلان

نمایندگی مانیتور اندرویدی و ویندوز وینکا در رشت

یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام قصد خرید خودرو داریم داشبورد خودرو است که ویژگی بسیار مهمی به حساب می آید. این فاکتور مهم در هنگام انتخاب خودرو نقش مهمی خواهد داشت. در شهر رشت نمایشگاه های زیادی وجود دارد. و یا حتی در اپلیکیشن های واسطه همچون دیوار خودروهای زیادی قرار داده می شود. اما شما نمی توانید با استفاده از این اپلیکیشن ها هرگز نمی توان یک ماشین با مانیتور خاص و مورد دلخواه را پیدا کرد. با وجود نمایندگی مانیتور وینکا در گیلان این کار دیگر چندان سخت نخواهد بود.

مانیتورهای وینکا به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که می توانند برای هر نیازی جوابگو باشند. از مانیتور های معمولی گرفته تا مانیتورهای اندرویدی با امکانات جذاب و عالی که برای هر راننده و سرنشینی جذاب خواهد بود. نمایندگی مانیتور وینکا در گیلان با در اختیار داشتن تنوع بسیار بالا، محصولات تمامی خودروها را پوشش می دهد. در نتیجه شما با داشتن هر نوع مدل و سری از ماشین با هر برندی می توانید مانیتور اندروید مورد نظر خود را سفارش دهید.

انواع مانیتور اندروید خودرو

یکی از دغدغه هایی که هنگام خرید خودروداریم. داشتن یک مانیتور با سیستم عامل اندروید است. یک مانیتور با سیستم عامل اندروید که تعداد زیادی امکانات جذاب را به همراه دارد. با خرید مانیتور اندروید از نمایندگی مانیتور وینکا در گیلان شما هر برنامه، فیلم و یا عکسی که بخواهید را می‌توانید پخش نمایید. از پخش فیلم در موبایلتان بر روی مانیتور گرفته تا پخش زنده شبکه های دیجیتال. همگی با خرید مانیتور اندروید فابریک خودرو انجام خواهد شد. به طور خلاصه شما یک مانیتور به قابلیت های موبایل اندروید را در ماشینتان خواهید داشت.

نمایندگی انحصاری مانیتور وینکا در گیلان
نمایندگی انحصاری مانیتور وینکا در گیلان

انواع مانیتور اندرویدی خودرو در نمایندگی وینکا در گیلان

یکی از دغدغه هایی که هنگام خرید خودروداریم داشتن یک مانیتور با سیستم عامل اندروید است. یک مانیتور ماشین با سیستم عامل اندروید که تعداد زیادی امکانات جذاب را به همراه دارد. با خرید مانیتور اندروید از نمایندگی مانیتور وینکا در آستارا شما هر برنامه، فیلم و یا عکسی که بخواهید را می‌توانید پخش نمایید. از پخش فیلم در موبایلتان بر روی مانیتور گرفته تا پخش زنده شبکه های دیجیتال. همگی با خرید مانیتور اندروید فابریک خودرو انجام خواهد شد. به طور خلاصه شما یک مانیتور به قابلیت های موبایل اندروید را در ماشینتان خواهید داشت.

با استفاده از خرید مانیتور اندروید در نمایندگی مانیتور اندروید ماشین گیلان تمامی اطلاعات خودرو را دریافت کنید. اطلاعاتی همچون باد لاستیک ها و خطاهای ECU را بر رو مانیتورملاحظه کنید. با این مانیتور موجود در نمایندگی مانیتور وینکا در بندر انزلی قادر خواهید بود به بر روی مانیتور ماشین تمامی برنامه های اندرویدی را نصب کرده و به عبارت دیگر تمام امکانات گوشی اندرویدی را بر روی مانیتور خودرو داشته باشید. برنامه مسیریابی را نصب و به راحتی راه و مسیر خود را پیدا کنید.

همچنین می توانید با استفاده از این مانیتورها بدون استفاده مستقیم از گوشی همراه، تماس برقرار کرده و به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید. تعداد زیاد دیگری امکانات فقط با خرید مانیتور اندروید در نمایندگی مانیتور وینکا در گیلان و دیگر شهرهای آن مانند رودبار، لنگرود و … میسر خواهد بود. شایان ذکر است که مانیتور اندرویدی ماشین در قالب مدل های متنوعی عرضه می شوند. مدل های مانیتور اندرویدی S400 و S300 و S170 و M100 همگی مدل هایی هستند که دارای قابلیت های بسیار متنوع و کاربردی هستند.

مزایای مانیتور اندرویدی خودرو

  • ورودی فلش usb
  • ورودی مموری کارت
  • دی وی دی
  • جی پی اس آفلاین و گویای فارسی
  • نمایش دوربین های کنترل سرعت
  • ورودی تلویزیون
  • خروجی ساب
  • خروجی آمپ
  • مناسب سیستم صوتی
  • خروجی مانیتور سرصندلی
  • ورودی دوربین دنده عقب جلو و ۳۶۰ درجه
  • قابلیت انتقال تصویر و میرورلینک به گوشی های اندروید (وابسته به نوع گوشی)
  • اتصال به کنترل فرمان خودرو
  • صفحه نمایشگر تاچ حرارتی
نمایندگی انحصاری مانیتور وینکا در گیلان
نمایندگی انحصاری مانیتور وینکا در گیلان

خودرو شما از هر نوعی که باشد در نمایندگی مانیتور وینکا در گیلان موجود است.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *