گیرنده دیجیتال تلویزیون خودرو وینکا

گیرنده  دیجیتال خودرو وینکا یکی از قوی ترین گیرنده های دیجیتال تلویزیونی مختص خودرو است که قادر به دریافت و پخش اکثر کانالهای تلویزیونی و همینطور رادیویی صدا و سیما می باشد.

گیرنده دیجیتال تلویزیون خودرو وینکا
گیرنده دیجیتال تلویزیون خودرو وینکا

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که در سفر های ماشینی و طولانی در جاده حسابی کسل و خسته شده اید و هیچ سرگرمی جالبی هم نداشته اید. اما خوشبختانه امروزه لوازم متعددی برای سرگرم کردن راننده و سرنشینان خودرو آمده است. شاید بهترین نمونه ی آن گیرنده  دیجیتال تلویزیون وینکا  است که امکان پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی را در داخل خودرو فراهم می کند.

مجهز به دو آنتن بسیار قوی برای دریافت سیگنال تلویزیون و رادیو است و در اکثر نقاط کشور قادر است سیگنال باکیفیت را دریافت کند و حتی در جاده ها و در طول مسیر هم از برنامه های تلویزیون و رادیو بی بهره نباشید.

گفتنی است تمامی شبکه ها را با کیفیت HD را توسط این گیرنده می توانید تماشا کنید و لذت ببرید. در زمانی که نمی توانید برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه ی خود را تماشا کنید با اتصال یک فلش مموری به گیرنده می توانید برنامه را روی فلش مموری ضبط نمایید و زمانی دیگر به تماشای آن بنشینید.

گیرنده دیجیتال خودرو وینکا به یک پورت USB مجهز شده و از این طریق کاربر می تواند فلش مموری یا هارد دیسک اکسترنال خود را به گیرنده وینکا متصل کند و محتوای صوتی، تصویری و ویدیویی داخل این حافظه ها را در خودرو پخش نماید.

بدین ترتیب علاوه بر دریافت و پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی با این گیرنده می توانید فیلم، عکس و موسیقی هم با این گیرنده در خودرو پخش نمایید.

یک ریموت کنترل هم برای آسودگی کاربر در کنترل این گیرنده ی دیجیتال در نظر گرفته شده و در جعبه ی محصول قرار داده شده است.

گیرنده دیجیتال تلویزیون خودرو وینکا
گیرنده دیجیتال تلویزیون خودرو وینکا

مزیت و قابلیت های گیرنده دیجیتال تلویزیون خودرو وینکا

  1. قابل نصب به روی تمامی خودروها و نمایشگرها
  2. قابلیت پشتیبانی USB
  3. قابلیت پشتیبانی DIVX
  4. پخش تمام شبکه های تلویزیونی HD/SD
  5. قابلیت ضبط برنامه ها روی فلش مموری
  6. ساپورت فرمت های تصویری MP4
  7. ساپورت فرمت های صوتی MP3
  8. گیرندگی شبکه های HD با سرعت بالا
  9. دارای ریموت کنترل
  10. گارانتی یک ساله شرکت وینکا
  11. نصب آسان بدون نیاز به دستکاری سیستم برقی خودرو

مهمترین مزیت گیرنده دیجیتال وینکا، سازگاری آن با مانیتور های وینکا می باشد که اگر مانیتور شما از برند وینکا (سوکت وینکایی) باشد می توانید بدون نیاز به ریموت کنترل، از طریق نمایشگر و تاچ شبکه ها را عوض کنید.

گیرنده دیجیتال تلویزیون خودرو وینکا
گیرنده دیجیتال تلویزیون خودرو وینکا

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *