مانیتور تصویری رنو ساندرو وینکا

مانیتور فابریک اندروید رنو ساندرو مدل کاربری RL ( مانیتور فابریک ساندرو RL و دی وی دی فابریک ساندرو RL ) برند وینکا سری S300 یکی از به روز ترین سری های برند وینکا میباشد.

سیستم عامل پایه این مدل دستگاه ، نسخه ۹ میباشد و توسط تکنسین های شرکت وینکا به نسخه ۱۰ قابل ارتقاء میباشند.

در سری جدید مانیتور فابریک اندروید ساندرو WINCA S300 رابط کاربری دستگاه فوق العاده قوی شده است.

با مانیتور فابریک ساندرو مدل کاربری RL بیشتر آشنا شویم !

مانیتور تصویری رنو ساندرو وینکا
مانیتور تصویری رنو ساندرو وینکا

مانیتور اندروید رنو ساندرو مدل کاربری RL وینکا S300 به صورت پد و قاب توسط شرکت عرضه میشود و این امکان را برای مصرف کننده مهیا میکند که در صورت فروش یا معاوضه خودرو میتواند محصول را جدا کند و در سایر خودرو ها نصب کند !

حال نحوه جا به جایی محصول فوق ، تنها با تهیه قاب و سوکت فابریک خودروی جدید میتوانید پخش فابریکی خود را همراه با تمام امکانات انتقال داد.

البته با انجام این موضوع همواره مانیتور خودرو را برای خود حفظ و هزینه تهیه مانیتور خودرو جدید را به حداقل کاهش میدهید.

 

بلوتوث ، وای فای و امکانت دیگر

مانیتور فابریک رنو ساندرو مدل کاربری RL اس 300 مجهز به بلوتوث نسخه 4، دریافت کننده سیگنال WI FI  که برای مصرف کننده امکان استفاده از پهنای اتصال بیشتری بین دستگاه ها فراهم میکند ، است.

در سری جدید مانیتور های اندروید وینکا اس 300 RENAULT SANDERO برای افزایش برد بلوتوث و WIFI از آنتن تقویت کننده بهره میبرد.

مانیتور فابریک خودرو اندروید اس 300 وینکا برای رنو ساندرو جدا از تجهیزات بلوتوثی و وای فای ، از آنتن جهت یاب ماهواره ای ( GPS ) بی نصیب نیست و این امکان نیز داخل این مجموعه قرار دارد.

در سری 300 وینکا ساندرو امکان اتصال به میرور لینک (MIRROR LINK) فراهم شده که میتوان صفحه نمایش موبایل یا تبلت را به صفحه نمایش مانیتور خودرو منتقل کرد .

اطلاعات سخت افزاری مانیتور فابریک اندروید ساندرو وینکا S300 مدل کاربری RL :

دی وی دی فابریک اندروید ساندرو وینکا S300 دارای پردازشگر با سرعت  1.87 گیگا هرتز 8 هسته ای می باشد  که این پردازشگر معایبی از قبیل هنگی و error دستگاه را برطرف کرده است.

مانیتور اندروید وینکا ساندرو اس 300 از تکنولوژی های IPS و2.5 بعدی بهره می برد که این تکنولوژی ها به ترتیب IPS مربوط صفحه ضد خش می باشد که از صفحه نمایش در برابر استحکاک و برخورد اشیاء و آسیب رساندن به صفحه لمسی دستگاه جلوگیری میکند.

همچنین تکنولوژی 5/2 بعدی (D2/5) که باعث ایجاد زاویه دید گسترده میشود به این معنا که از بسته ترین زاویه ها تصویر با کیفیت تری به بیننده منتقل مینماید.

 

مانیتور تصویری رنو ساندرو وینکا
مانیتور تصویری رنو ساندرو وینکا

امکانات پخش صوتی و تصویری مانیتور فابریک اندروید ساندرو :

پشتیبانی از نرم افزارهای به روز سیستم عامل اندروید و همچنین برخورداری از سیستم امنیتی گوگل پروتکت برای جلو گیری از نصب و کار کرد بد افزارهای نصبی.

دارای نرم افزار های پیشفرض ویدئو پلیر و موزیک پلیر .

پشتیبانی از فرمتهای :

تصویری:AVI،RM،RMVB،WMV،ASF،FLV،DAT،MPG،MP4،VOB،3GP،RMVB 1080 ETC

صوتی:APE،FLAC،MP3،WMA،WAV،OGG،ETC

دارای تنظیمات پیشرفته صوتی:

. ۱۳ باند اکولایزر برای تنظیم صدای عالی

. تنظیم مرکزیت صوتی

. ایجاد فرکانس های دلخواه برای هر کدام از لوازم صوتی نصب شده در خودرو

. تنظیم فرا گیری صوتی (loudness) 2 مرحله ای کم و زیاد

خروجی ها و ورودی های دستگاه فابریک خودرو ساندرو وینکا S300 مدل کاربری RL :

مانیتور اندروید ساندرو مدل کاربری RL اس 300 از دوربین دنده عقب و دوربین جلو نیز پشتیبانی میکند و دارای خروجی RCA چهار کانال میباشد که این مورد نیز استرس افرادی که سیستم سنگین دارند را برطرف میکند.

همچنین مانیتور فابریک ساندرو RL خروجی مستقل ساب ووفر نیز دارد که برای نصب سیستم های صوتی سبک و نیمه سنگین به بهترین گزینه برای استفاده در خودرو تبدیل شده است .

مانیتور فابریک رنو ساندرو مدل کاربری RL اس 300 قابلیت اتصال و نمایش تصویر بر روی مانیتور های پشت صندلی را دارا می باشد و همچنین برای دریافت تصاویر تلویزیونی به صورت آفلاین میتوان از ریسیورهای دیجیتال خودرو استفاده کرد.

مانیتور فابریک اندروید RENAULT SANDERO مدل کاربری RL اس 300 دارای قالیت اتصال به اینتر فیس ( کنترل فرمان ) است.

مانیتور تصویری رنو ساندرو وینکا
مانیتور تصویری رنو ساندرو وینکا

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۹ اینچی می باشد که تصویر با کیفیت و مطلوب  را در اندازه مناسب به ارمغان می آورد .

از مهمترین قابلیت های مانیتور اندروید وینکا ساندرو اس ۳۰۰ میتوان به قدرت میکروفون دستگاه اشاره کرد که با تکیه بر تکنولوژی حذف نویز را در حین مکالمات دارا میباشد و در تماسهای تلفنی صدای واضحی را منتقل میکند.

از جمله خواسته های مصرف کننده گان برای استفاده از مانیتور در خودرو کارکرد روان و بدون هنگی میباشد که سری اس ۳۰۰ با بکار گیری پردازنده قوی این خواسته را بر آورده کرده است.

سیستم عامل و کارآیی آن

استفاده از سیستم عامل اندروید در سری اس ۳۰۰ وینکا تمامی امکانات فضای اندروید را در اختیار کاربر میگذارد تا بتواند صفحه نمایش دستگاه را با شخصی سازی و امکان نصب تمامی نرم افزارهای پلتفرم اندروید نیاز کاربران را برای استفاده از تلفن همراه به حداقل برساند.

مانیتور فابریک وینکا ساندرو اس 300 قابلیت اتصال به هر دو سیستم عامل اندروید و IOS را دارد.

با توجه به این موضوع که امروزه ارتباط محصولات با سیستم عامل IOS یکی از دغدغه های مصرف کنندگان است میتوان به قابلیت اتصال دستگاه ها به پلتفرم IOS یا به اصطلاح قابلیت اپل کار پلی (APPLE CAR PLAY) اشاره کرد.

محصول فوق شرکت وینکا از Apple Car Play نیز پشتیبانی میکند ، که مصرف کنندگان محصولات شرکت اپل را در استفاده از این سری دستگاه راضی نگاه میدارد.

انقلابی عظیم در عرصه مانیتور های فابریکی

به صورت کلی میتوان مانیتور فابریکی اندروید ساندرو وینکا اس 300  مدل کاربری RL را نمونه انقلابی در مانیتور های فابریک خودرو معرفی کرد زیرا تمامی امکانات موجود در سیستم عامل اندروید را در کنار سرویس اپل کار پلی (APPLE CAR PLAY) و همچنین امکانات صوتی و تصویری فوق العاده را به صورت یکجا دارد.

 

در زیر با توجه به جدول امکانات دستگاه میتوان به طور خلاصه از تمام امکانات و اجزای دی وی دی فابریک ساندرو اس ۳۰۰ اطلاعاتی کسب کرد.

جدول مشخصات مانیتور فابریک اندروید ساندرو وینکا S300 مدل کاربری RL :

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *