معرفی بهترین برند پاور ویندوز

معرفی بهترین برند پاور ویندوز

پاور ویندوز چیست و بهترین برند پاور ویندوز کدام است؟ این‌ها مواردی هستند که در این مقاله از رادیو مونتاژ قصد داریم تا در خصوص آن‌ها صحبت کنیم. امروزه مشغله‌های کاری و مشکلات زندگی به حدی زیاد است که آدم بعضی روزها حتی اسم خودش را هم فراموش می‌کند چه برسد بالا دادن تمامی شیشه‌های خودرو!.

بر اساس گزارشات پلیس بسیاری از سرقت‌های خودرو به دلیل پایین بودن شیشه است. به همین سادگی یک اشتباه و فراموشکاری پیش پا افتاده می‌تواند منجر به از دست دادن خودروی شما شود. اما چاره کار چیست؟

راه حل بسیار ساده است، تنها کافی است تا یک پاور ویندوز یا همان بالابر خودکار شیشه نصب کنید. این وسیله بعد از خروج شما از خودرو و قفل کردن در به‌صورت خودکار تمامی شیشه‌های ماشین را بالا می‌برد.

معرفی بهترین برند پاور ویندوز

با توجه به اهمیت پاور ویندوز در بالا بردن امنیت خودرو در این مقاله تصمیم گرفتیم تا در خصوص پاور ویندوز و بهترین برند پاور ویندوز صحبت کنیم و شما را با بهترین برندهای تولید کننده و عرضه کننده این محصول آشنا کنیم.

نکات خرید بهترین برند پاور ویندوز

هنگام خرید هر وسیله‌ای شما باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که خرید پاور ویندوز نیز از این قضیه مستثنی نیست. یک پاور ویندوز خوب باید قابلیت‌های زیادی داشته باشد، در ادامه برخی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک پاور ویندوز باید داشته باشد، لیست شده است که عبارتند از:

1- سیستم آنتی ترپ از ویژگی های بهترین برند پاور ویندوز

معرفی بهترین برند پاور ویندوز

سیستم آنتی ترپ موانعی که در مقابل شیشه وجود دارد را شناسایی می‌کند. اگر مانعی جلوی شیشه باشد، سیستم آنتی ترپ مانع از بالا رفتن شیشه می‌شود.

این ویژگی علاوه بر اینکه از ایجاد مشکل فنی برای خودرو جلوگیری می‌کند، یک مانع برای وارد شدن آسیب به سرنشینان خودرو به ویژه کودکان است. به عنوان مثال تصور کنید شما یک پت بازیگوش در خودرو دارید و هنگام پیاده شدن، شیشه‌ها به طور خودکار بسته می‌شنود.

در این هنگام اگر پت شما سر خود را از شیشه خارج کند این سیستم هوشمند مانع از آسیب زدن به حیوان می‌شود و فرایند بالا آمدن را استپ می‌کند.

2- نحوه بالا بردن شیشه‌ها

همان‌طور که در بالا گفتیم وظیفه پاور ویندوز بالا بردن شیشه‌های باز است اما فرایند بالا بردن شیشه‌ها توسط پاور ویندوز معمولا به دو صورت زیر انجام می‌شود:

  • روش استپ بای استپ: در روش step by step یا همان گام به گام، پاور ویندوز تک تک شیشه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت باز بودن آن را می‌بندد و سپس به سراغ شیشه بعدی می‌رود.
  • روش بستن همزمان: در این روش تمامی شیشه‌ها با هم بررسی می‌شود و بالابر خودکار به‌صورت همزمان همه شیشه‌های باز را می‌بندد.

ممکن است فکر کنید که روش دوم بهتر است، اما این روش باعث می‌شود تا به باتری شما آسیب جدی وارد شود.

3- وجود سیستم بررسی مجدد (Double check)

در برخی از مواقع ممکن است به هر دلیلی شیشه به‌طور کامل بسته نشود، اگر پاور ویندوز شما دارای قابلیت بررسی مجدد باشد بعد از اینکه یکبار تمامی شیشه‌ها را بست، دوباره آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. در صورت باز بودن، آن‌ها را ببندد.

*‌ اکنون که با ویژگی‌های یک پاور ویندوز آشنا شدید، اجازه دهید تا در خصوص بهترین برند پاور ویندوز نیز صحبت کنیم و شما را با بهترین برندهای تولید کننده این محصول آشنا کنیم.

بهترین برند پاور ویندوز

معرفی بهترین برند پاور ویندوز

کافی است تا در گوگل عبارت بهترین برند پاور ویندوز را سرچ کنید، هزاران صفحه برای شما باز خواهد شد که همگی ادعای بهترین بودن را دارند. اما واقعیت چیز دیگری است و بیشتر این صفحات جنبه تبلیغاتی دارند و محصولاتی که عرضه می‌کنند به هیچ عنوان از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. از جمله بهترین برند پاور ویندوز موجود در بازار ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استیلاک بهترین برند پاور ویندوز

استیلاک (STELOCK) یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برندهای تولید کننده لوازم جانبی خودرو است. محصولاتی که توسط این برند تولید می‌شود از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

قیمت مناسب محصولات این برند سبب شد که در مدت زمان کوتاهی بعد از معرفی جایگاه بسیار خوبی در بازار به دست آورد. علت قرار گرفتن استیلاک در لیست بهترین برند پاور ویندوز، تولید و عرضه پاور ویندوز‌های بسیار باکیفیت با قیمت مناسب است.

نوتاش صنعت آریان

هر لیستی که در خصوص بهترین برند پاور ویندوز نوشته شود، حتما نوتاش در آن وجود دارد. نوتاش صنعت آریان فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرد و هر ساله محصولات متنوعی را برای بازار ایران تولید و به بازار عرضه می‌کند. محصولاتی که توسط این برند تولید می‌شوند، همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

از جمله بهترین پاور ویندوزهایی که توسط این برند تولید شده است می‌توان به پاور ویندوز نوتاش مدل MuxPro (برای پژو 206 و 207)، پاور ویندوز نوتاش مدل PRO (برای پژو پارس)، پاور ویندوز نوتاش کد NSA-PO (برای جک S5) و .. اشاره کرد.

سخن پایانی:

امروزه استفاده از پاور ویندوز برای تمامی خودروها به یک امر ضروری و مهم تبدیل شده است. استفاده از این وسیله امنیت خودروی شما را بالاتر می‌برد. با وجود این محصول دیگر نگرانی بابت سرقت‌های ناشی از باز بودن پنجره خودرو ندارید.

اگر قصد خرید پاور ویندوز را برای خودروی خود دارید، حتما به سراغ بهترین برند پاور ویندوز (در مقاله به آن‌ها اشاره شد) بروید. در صورت بی‌کیفیت بودن پاور ویندوز خسارت‌های مالی (خراب شدن باتری و سیستم برقی خودرو) و جانی (گیر کردن سر کودک و .. ) می‌تواند برای شما رخ دهد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *