چند راهکار برای افزایش امنیت مالی

چند راهکار برای افزایش امنیت مالی

امنیت مالی و جانی امری حیاتی در این برهه زمانی شده است پس با دقت هرچه تمام تر این متن را بخوانید تا نه تنها به خودتان بلکه به وابستگانتان هم کمک کنید. داشتن اطلاعات مفیدی از این دست باعث می شود تا محتاط تر عمل کنید و مراقب اموال و جان عزیزانتان باشید.

معرفی انواع ردیاب برای امنیت بیشتر

جی پی اس ها در دو نوع:

  1. ردیاب خودرو
  2. ردیاب شخصی

طراحی شده اند و به مرحله تولید انبوه رسیده اند که امروزه در بازار می توانید شاهد آن ها باشید. قبل از خرید حتما حواستان را جمع کنید از هر برندی خرید نکنید و جنس اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

در این دهه استفاده از ردیاب ها مرسوم شده است و حداقل دیگر کسی نیست که با این دستگاه آشنا نشده باشد اما برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر ما شما را با انواع ردیاب ها و کارایی آن ها آشنا خواهیم کرد.

می توانید برای شناختن بهترین ردیاب ها با یک سرچ ساده متوجه شوید که چه برندی پر فروش تر بوده است. وینکا طی 20 سالی که فعالیت و تولید موثر در زمینه لوازم جانبی خودرو داشته است توانسته ردیاب هایی با متریال مرغوب و کارکرد فوق العاده تولید کند.

  • ردیاب خودرو و مزایای استفاده از آن

ردیاب خودرو یکی از بهترین دستگاه ها جهت امنیت بیشتر خودرو شناخته شده است. تیم پلیسی هم بر این باورند نصب این دستگاه کمک زیادی به گرفتن مچ سارقین و پیدا کردن هرچه سریعتر خودرو شما می کند. برای بررسی کارکرد دقیق تر این ردیاب ها می توانید مزایای زیر را بخوانید که عبارتند از:

  • ردیابی آنلاین و لحظه به لحظه

شما با نصب ردیاب خودرو می توانید در هر زمان و مکانی ماشین خود را ردیابی کنید. وقتی مجبور به پارک ماشینتان دور تر از محل کار یا منزلتان هستید هیچ لذتی بهتر از آن نیست که به راحتی بتوانید آن را چک کنید.

  • داشتن قابلیت شنود

داشتن قابلیت شنود یکی از آیتم هایی است که باید قبل از خرید به آن توجه کنید زیرا تمام ردیاب ها این قابلیت را ندارند. با استفاده از شنود می توانید بعد از سرقت از دسیسه های سارقین مطلع شوید و آن را با پلیس در میان بگذارید.

  • تعیین موقعیت جغرافیایی و سرعت مجاز برای خودرو

شما می توانید مکان مورد نظرتان را مشخص کنید تا اگر خودرو از آن محدوده خارج شد، برای شما هشداری ارسال شود. همچنین در مورد سرعت می توانید در اپلیکیشن سرعت مجاز را تعریف کنید و با خیال راحت ماشین را به دست فرزندان یا کسی که از شما قرض می خواهد بدهید. به محض اینکه فراتر از حد مشخص شده برانند برای شما هشداری ارسال خواهد شد.

چند راهکار برای افزایش امنیت مالی

  • ردیاب شخصی و مزایای استفاده آن

با توجه به شلوغی و پر مشغله بودن انسان ها همچنین زوج های جوانی که اکثرا هر دو شاغل هستند و نمی توانند تمام وقت مراقب فرزندانشان باشند ردیاب بهترین گزینه می باشد.

ردیاب شخصی از آن دسته محصولاتی است که برای مراقب جانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به چند مورد از مواردی که می توانید از ردیاب شخصی استفاده کنید اشاره می کنیم که عبارتند از:

  1. استفاده از ردیاب شخصی برای افرادی که از بیماری آلزایمر رنج می برند.
  2. مناسب کودکان خردسال
  3. مناسب برای دبستانی ها
  4. قابل استفاده برای افراد ناتوان
  5. کودکانی که بیماری های خاصی را تحمل می کنند مانند: سندروم داون، بیش فعالی، ناتوانی های جسمی و ذهنی و …
  6. مناسب برای حیوانات خانگی

در تمام موارد بالا می توانید از ردیاب شخصی به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. می توانید مزایای ردیاب شخصی را با دقت بررسی کنید.

همانطور که می دانید استفاده از ردیاب ها در این دوره بسیار ضروریست، زیرا امنیت به شدت تحت تاثیر شرایط اقتصادی است. برای مراقب بیشتر و بهتر از امنیت مالی و جانی خود حتما استفاده ردیاب ها را در رأس امورتان قرار دهید.

  • دارای کلید اظطراری یا SOS

به عنوان مثال فرض کنید فرزند شما خارج از خانه است و خدایی نکرده خفت گیری به او حمله می کند با در دست داشتن این ردیاب می تواند این دکمه را فشار دهد. می توانید از قبل شماره تماس پلیس و موبایل خودتان را در آن وارد کنید.

  • قابلیت شنود

وقتی والدین پیری دارید که دچار آلزایمر هستند و از خانه خارج می شوند احتمال گم شدن شان زیاد است. شما علاوه بر دیدن موقعیت فعلیشان از طریق اپلیکیشن می توانید با استفاده از شنود صدای اطرافشان را بشنوید و متوجه موقعیتشان شوید.

و می توان به عنوان قابلیت به موارد مهم دیگری که عبارتند از امکان تماس صوتی، امکان تعیین محدوده مجاز جغرافیایی و … اشاره کرد.

چند راهکار برای افزایش امنیت مالی

ضرورت استفاده از ردیاب ها برای حفظ امنیت مالی

با توجه به گرانی وسایل نقلیه و همچنین قطعات آن استفاده از ردیاب ها را در اولویت قرار دهید. از ردیاب خودرو برای ماشین هایتان و از ردیاب شخصی برای عزیزانتان در جهت افزایش امنیت مالی و جانی استفاده کنید.

استفاده از ردیاب باعث می شود با خیال راحت تری به فعالیت های روزمره خود بپردازید و هم زمان ماشین و یا شخص مورد نظرتان را کنترل کنید.

برای دیدن بهترین ردیاب ها می توانید به سایت رادیومونتاژ سر بزنید و سوالات خود را از کارشناسان این مجموعه بپرسید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *