مانیتور S170 پلاس وینکا

با مانیتور اندروید دنا وینکا اس 170 مدل کاربری LY بیشتر آشنا شویم !

مانیتور فابریک اندروید اس 170 سری LY دنا به صورت پد و قاب توسط شرکت عرضه میشود و این امکان را برای مصرف کننده مهیا میکند که در صورت فروش یا معاوضه خودرو میتواند محصول را جدا کند و در سایر خودرو ها نصب کند !

حال نحوه جا به جایی محصول فوق ، تنها با تهیه قاب و سوکت فابریک خودروی جدید میتوانید پخش فابریکی خود را همراه با تمام امکانات انتقال داد.

البته با انجام این موضوع همواره مانیتور خودرو را برای خود حفظ و هزینه تهیه مانیتور جدید را به حداقل کاهش میدهید.

مانیتور S170 پلاس وینکا
مانیتور S170 پلاس وینکا

بلوتوث ، وای فای و امکانت دیگر

مانیتور فابریک دنا LY و مانیتور فابریک دنا پلاس LY سری S170 مجهز به بلوتوث نسخه 3، دریافت کننده سیگنال WI FI  که برای مصرف کننده امکان استفاده از پهنای اتصال بیشتری بین دستگاه ها فراهم میکند ، است.

مانیتور فابریک S170 وینکا برای خودرو دنا پلاس جدا از تجهیزات بلوتوثی و وای فای ای ، از آنتن جهت یاب ماهواره ای ( GPS ) بی نسیب نیست و این امکان نیز داخل این مجموعه قرار دارد.

در سری 170 وینکا فابریکی DENA امکان اتصال به میرور لینک (MIRROR LINK) فراهم شده که میتوان صفحه نمایش موبایل یا تبلت را به صفحه نمایش مانیتور خودرو منتقل کرد.

اطلاعات سخت افزاری مانیتور فابریک اندروید تیبا وینکا S170 مدل کاربری LY :

مانیتور اندروید DENA PLUS وینکا S170 دارای پردازشگر با سرعت  1.4 گیگا هرتز 4 هسته ای می باشد  که این پردازشگر معایبی از قبیل هنگی و error دستگاه را برطرف کرده است.

دی وی دی فابریک دنا LY و مانیتور اندروید دنا پلاس LY اس 170 از تکنولوژی های IPS و2.5 بعدی بهره می برد که این تکنولوژی ها به ترتیب IPS مربوط صفحه ضد خش می باشد که از صفحه نمایش در برابر اصطحکاک و برخورد اشیاء و آسیب رساندن به صفحه لمسی دستگاه جلوگیری میکند.

همچنین تکنولوژی 5/2 بعدی (D2/5) که باعث ایجاد زاویه دید گسترده میشود به این معنا که از بسته ترین زاویه ها تصویر با کیفیت تری به بیننده منتقل مینماید.

حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایتی مانیتور فابریکی وینکا اس ۱۷۰ دنا پلاس یک فضای ذخیره سازی مطلوب برای اطلاعات کاربران ایجاد کرده و حافظه رام ۱ گیگا بایتی فضای کافی برای نصب و راه اندازی نرم افزار های دلخواه کاربر را ایجاد میکند.

مانیتور S170 پلاس وینکا
مانیتور S170 پلاس وینکا

امکانات پخش صوتی و تصویری مانیتور فابریکی اندروید دنا و دنا پلاس وینکا اس 170 مدل کاربری LY :

پشتیبانی از نرم افزارهای به روز سیستم عامل اندروید و همچنین برخورداری از سیستم امنیتی گوگل پروتکت برای جلو گیری از نصب و کار کرد بد افزارهای نصبی.

دارای نرم افزار های پیشفرض ویدئو پلیر و موزیک پلیر .

پشتیبانی از فرمتهای :

تصویری:AVI،RM،RMVB،WMV،ASF،FLV،DAT،MPG،MP4،VOB،3GP،RMVB 1080 ETC

صوتی:APE،FLAC،MP3،WMA،WAV،OGG،ETC

دارای تنظیمات پیشرفته صوتی:

. ۱۳ باند اکولایزر برای تنظیم صدای عالی

. تنظیم مرکزیت صوتی

. ایجاد فرکانس های دلخواه برای هر کدام از لوازم صوتی نصب شده در خودرو

. تنظیم فرا گیری صوتی (loudness) 2 مرحله ای کم و زیاد

 

خروجی ها و ورودی های دستگاه فابریکی خودرو دنا و دنا پلاس وینکا S170 مدل کاربری LY :

مانیتور اندروید وینکا دنا و دنا پلاس اس 170 سری LY از دوربین دنده عقب و دوربین جلو نیز پشتیبانی میکند و دارای خروجی RCA چهار کانال میباشد که این مورد نیز استرس افرادی که سیستم سنگین دارند را برطرف میکند.

همچنین دی وی دی فابریک اندروید DENA خروجی مستقل ساب ووفر نیز دارد که برای نصب سیستم های صوتی سبک و نیمه سنگین به بهترین گزینه برای استفاده در خودرو تبدیل شده است .

 

مانیتور S170 پلاس وینکا
مانیتور S170 پلاس وینکا

مانیتور اندروید دنا LY و مانیتور اندروید دنا پلاس LY اس 170 قابلیت اتصال و نمایش تصویر بر روی مانیتور های پشت صندلی را دارا می باشد و همچنین برای دریافت تصاویر تلویزیونی به صورت آفلاین میتوان از ریسیورهای دیجیتال خودرو استفاده کرد.

مانیتور فابریک دنا پلاس اس 170 سری LY دارای قالیت اتصال به اینتر فیس ( کنترل فرمان ) است.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۹ اینچی می باشد که تصویر با کیفیت و مطلوب  را در اندازه مناسب به ارمغان می آورد .

از مهمترین قابلیت های مانیتور فابریک اندروید وینکا دنا و دنا پلاس اس ۱۷۰ میتوان به قدرت میکروفون دستگاه اشاره کرد که با تکیه بر تکنولوژی حذف نویز را در حین مکالمات دارا میباشد و در تماسهای تلفنی صدای واضحی را منتقل میکند.

مانیتور S170 پلاس وینکا
مانیتور S170 پلاس وینکا

سیستم عامل و کارآیی آن

استفاده از سیستم عامل اندروید در سری اس 170 وینکا DENA-DENA PLUS تمامی امکانات فضای اندروید را در اختیار کاربر میگذارد تا بتواند صفحه نمایش دستگاه را با شخصی سازی و امکان نصب تمامی نرم افزارهای پلتفرم اندروید نیاز کاربران را برای استفاده از تلفن همراه به حداقل برساند.

مانیتور فابریک وینکا دنا اس ۱۷۰ قابلیت اتصال به گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید را دارد.

انقلابی عظیم در عرصه مانیتور های فابریکی

به صورت کلی میتوان مانیتور اندروید وینکا دنا و دنا پلاس S 170 را نمونه انقلابی در مانیتور های فابریک خودرو معرفی کرد زیرا تمامی امکانات موجود در سیستم عامل اندروید را در فضای داخل خودرو در اختیار کاربران میگذارد.

در زیر با توجه به جدول امکانات دستگاه میتوان به طور خلاصه از تمام امکانات و اجزای مانیتور فابریکی اندروید وینکا دنا و دنا پلاس اس 170 سری LY اطلاعاتی کسب کرد.

جدول مشخصات مانیتور فابریک دنا و دنا پلاس وینکا S170 مدل کاربری LY :

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *