مانیتور تصویری جیلی وینکا

مانیتور های اندرویدی فابریک برند وینکا از برندهای معتبر بازار ایران در حوزه مانیتور فابریک هستند. خودروی جیلی امگرند7 دارای مانیتور وینکا هست که دارای صفحه نمایش فولتاچ  11 اینچی(9 اینچ نمایشگر) با رزولوشن 1080 و کیفیت FHD، سیستم عامل اندروید نسخه 8.1 یا 9 (قابلیت آپدیت) میباشد که تمامی اپلیکیشن های اندرویدی نظیر مسیریاب های آنلاین و آفلاین را به راحتی اجرا میکند.

همچنین از گوگل پلی سرویس و بازار  نیز پشتیبانی میکند. مانیتور فابریک اندرویدی جیلی امگرند7 Winca به همراه قاب فابریک مخصوص خودش به فروش میرسد. این مانیتور فابریک دارای قابلیت میرورلینک نیز هست و شما صاحبان خودروی جیلی به راحتی میتوانید با استفاده از این قابلیت تصویر گوشی همراه خودتان را بر روی مانیتور منتقل کنید.

مانیتور تصویری جیلی وینکا
مانیتور تصویری جیلی وینکا

ویژگی های محصول

حافظه داخلی 16 گیگابایت
سیستم عامل سازگار اندروید 10
مقدار RAM 2 گیگابایت
نوع صفحه نمایش مولتی تاچ IPS-LED
سایز صفحه نمایش 11 اینچ (9 اینچ)
روزولیشن نمایشگر 720*1080
زاویه دید نامحدود(وضوح 180 درجه ای)
خروجی سیستم صوتی دارد
فرمت های صوتی Audio Format: MP3 / WMA / OGG / APE / AAC / FLAC / WAV
فرمت های تصویری Video Format: RMVB / RM / FLV / 3GP / MPEG / DIVX / XVID / DAT / VOB / AVI / MP4 / MP5/MKV/Blue-ray
شکل ظاهری فابریک جای ضبط خودرو
ساختار بدنه فلز و پلاستیک
پورت USB دارد
بلوتوث دارد
وایفای داخلی دارد
ویژگی 1 قابلیت نصب تمامی اپلیکیشن های اندروید
ویژگی 2 قابلیت اتصال آنتن دیجیتال
ویژگی 3 قابلیت اتصال دوربین دنده عقب و 360 درجه
ویژگی 4 قابلیت اتصال به دکمه های کنترل فرمان
اقلام همراه سوکت های فابریک، پورت های USB، آنتن GPS
برند وینکا WINCA
گارانتی 12 ماهه شرکت وینکا

 

در نسخه های اندرویدی با توجه به نسخه اندروید مورد استفاده می توان تمامی نرم افزار های اندرویدی را برروی آن نصب نمود از جمله: اپلیکیشن های مشاهده فیلم و ویدیو، پخش موسیقی، GPS و مسیریاب های داخلی و خارجی نظیر: بلد، نشان، Waze و … شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و واتس اپ و… کار با مانیتور های اندرویدی وینکا مانند کار با تبلت و یا گوشی موبایل شما می باشد.

مانیتور تصویری جیلی وینکا
مانیتور تصویری جیلی وینکا

از دیگر ویژگی های بهترین برند مانیتور فابریک خودرو ال سی دی کاربردی و با کیفیت می باشد. ال سی دی یکی از تجهیزات مانیتور فابریک جیلی امگرند است که باعث با کیفیت تر شدن و افزایش قیمت دی وی دی فابریک می شود. اگر مانیتور فابریک انتخابی خود را از وینکا که بهترین برند دی وی دی خودرو در بازار ایران است انتخاب کنید، طول عمر و کیفیت تصویری بهتری نسبت به موارد تقلبی و ارزان قیمت خواهید داشت.

امروزه اکثریت دی وی دی های خودرو به صفحه نمایش ال سی دی برای نمایش قابلیت های مختلف سیستم صوتی مجهز شده اند. صفحه نمایش ال سی دی قادر به نمایش تنظیمات تصویر و نقشه های ماهواره ای برای تعیین مسیر می باشند اندازه این صفحه نمایش در سیستم های مختلف متفاوت است. اما تمامی ال سی دی ها با روکش AS پوشیده شده اند و قابلیت تجزیه طیف رنگ و تنظیم زاویه دید را دارند.

صدا: بطور معمول همه دی وی دی ها دارای حداقل یک ساب ووفر و دو بلند گو اکولایزر می باشند و کیفیت صدای مانیتور فابریک خودرو به تعداد ساب ووفر ها بستگی دارد. به این معنا که هرچه تعداد ساب ووفر ها بیشتر باشد، کیفیت و شفافیت صدای پخش شده نیز به همان مقدار افزایش می یابد و قدرت صدای دی وی دی فابریک خودرو با کیفیت و قطعات دی وی دی ارتباط مستقیم دارد. به این معنا که هر چه دی وی دی خودرو جدیدتر و از قطعات با کیفیت تر باشد، قدرت، شفافیت و وضوح صدا نیز به همان نسیت بهتر خواهد بود.

حافظه خارجی: از دیگر ویژگی های مانیتور های وینکا در خودرو ها میتوان به وجود درگاهی در فلش مموری، USB، کارت و حافظه عمومی و همچنین تکرار موسیقی و پخش اتوماتیک دی وی دی اشاره کرد.

GPS: بر روی تمام دستگاه های سیستم صوتی (مالتی مدیا) بصورت پیشفرض دو نوع نقشه آفلاین و آنلاین وجود دارد. نقشه آنلاین قابلیت مسیریابی با توجه به ترافیک لحظه ای است ولی در نسخه آفلاین بدون نیاز به اینترنت به تمامی کوچه پس کوچه ها آشنا بوده و با دادن ادرس به صورت گویا شما را راهنمایی میکند.

موسیقی: علاوه بر نرم افزار موسیقی که به صورت پیش فرض در مولتی مدیا قرار دارد کاربر می تواند نرم افزار های موسیقی با کیفیت انتخاب کند. تلویزیون: شما میتوانید به دلیل هوشمند بودن مانیتور سیستم صوتی دی وی دی فابریک تلویزیون را به صورت آنلاین تماشا کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *