مانیتور تصویری رنو ال 90 وینکا

توضیحات مانیتور فابریک رنو ال 90 وینکا s300

مانیتور فابریک رنو ال 90 وینکا s300 از بهترین و بروز ترین و بروز ترین نمونه مانیتور های خودرو بازار ایران است، این مانیتور در دو سیستم عامل اندروید و ویندوز ارائه می گردد با گارانتی 1 ساله نمایندگی رسمی وینکا در ایران به مشتریان عزیز ارائه می گردد.
دی وی دی فابریک رنو ال 90 وینکا s300 با سخت افزار فوق العاده قدرتمند و بروز ارائه می گردد. مانیتور های فابریک اندروید و ویندوز وینکا در مدل های مختلف (s170 – s300) روانه بازار می گردد. مانیتور های وینکا شامل تمامی برند های خودرو حال حاضر بازار ایران (پژو، هیوندا، ایران خودرو، سایپا،بی ام و، لیفان، ام وی ام، تویوتا، مزدا، کیا و…) می باشد و برای تمامی برند های مانیتور تصویری با قاب فابریک ارائه می شود.
از ویژگی های بهترین برند دی وی دی فابریک خودرو می توان به این موارد اشاره کرد: در انتخاب مانیتور (دی وی دی) خودرو بسیار مهم است که در قالب چه سیستم عاملی روانه بازار می شود. دی وی دی های فابریک وینکا در 2 سیستم عامل اندروید و ویندوز به مشتریان عزیز ارائه می گردد که در زیر بخشی از ویژگی های آن ها را میتوانید مشاهده بفرمایید.
مانیتور تصویری رنو ال 90 وینکا
مانیتور تصویری رنو ال 90 وینکا

در نسخه های اندرویدی با توجه به نسخه اندروید مورد استفاده می توان تمامی نرم افزار های اندرویدی را برروی آن نصب نمود از جمله: اپلیکیشن های مشاهده فیلم و ویدیو، پخش موسیقی، GPS و مسیریاب های داخلی و خارجی نظیر: بلد، نشان، Waze و … شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و واتس اپ و… کار با مانیتور های اندرویدی وینکا مانند کار با تبلت و یا گوشی موبایل شما می باشد.

از دیگر ویژگی های بهترین برند مانیتور فابریک خودرو ال سی دی کاربردی و با کیفیت می باشد. ال سی دی یکی از تجهیزات مانیتور فابریک رنو ال 90 وینکا s300 است که باعث با کیفیت تر شدن و افزایش قیمت دی وی دی فابریک می شود. اگر مانیتور فابریک انتخابی خود را از وینکا که بهترین برند دی وی دی خودرو در بازار ایران است انتخاب کنید، طول عمر و کیفیت تصویری بهتری نسبت به موارد تقلبی و ارزان قیمت خواهید داشت.

امروزه اکثریت دی وی دی های خودرو به صفحه نمایش ال سی دی برای نمایش قابلیت های مختلف سیستم صوتی مجهز شده اند. صفحه نمایش ال سی دی قادر به نمایش تنظیمات تصویر و نقشه های ماهواره ای برای تعیین مسیر می باشند اندازه این صفحه نمایش در سیستم های مختلف متفاوت است. اما تمامی ال سی دی ها با روکش AS پوشیده شده اند و قابلیت تجزیه طیف رنگ و تنظیم زاویه دید را دارند.

صدا: بطور معمول همه دی وی دی ها دارای حداقل یک ساب ووفر و دو بلند گو اکولایزر می باشند و کیفیت صدای مانیتور فابریک خودرو به تعداد ساب ووفر ها بستگی دارد. به این معنا که هرچه تعداد ساب ووفر ها بیشتر باشد، کیفیت و شفافیت صدای پخش شده نیز به همان مقدار افزایش می یابد و قدرت صدای دی وی دی فابریک خودرو با کیفیت و قطعات دی وی دی ارتباط مستقیم دارد. به این معنا که هر چه دی وی دی خودرو جدیدتر و از قطعات با کیفیت تر باشد، قدرت، شفافیت و وضوح صدا نیز به همان نسیت بهتر خواهد بود.

حافظه خارجی: از دیگر ویژگی های مانیتور های وینکا در خودرو ها میتوان به وجود درگاهی در فلش مموری، USB، کارت و حافظه عمومی و همچنین تکرار موسیقی و پخش اتوماتیک دی وی دی اشاره کرد.

GPS: بر روی تمام دستگاه های سیستم صوتی (مالتی مدیا) بصورت پیشفرض دو نوع نقشه آفلاین و آنلاین وجود دارد. نقشه آنلاین قابلیت مسیریابی با توجه به ترافیک لحظه ای است ولی در نسخه آفلاین بدون نیاز به اینترنت به تمامی کوچه پس کوچه ها آشنا بوده و با دادن ادرس به صورت گویا شما را راهنمایی میکند.

موسیقی: علاوه بر نرم افزار موسیقی که به صورت پیش فرض در مولتی مدیا قرار دارد کاربر می تواند نرم افزار های موسیقی با کیفیت انتخاب کند. تلویزیون: شما میتوانید به دلیل هوشمند بودن مانیتور سیستم صوتی دی وی دی فابریک تلویزیون را به صورت آنلاین تماشا کنید.

مشخصات سیستم عامل رنو ال 90 وینکا s300

 سیستم عامل اندروید نسخه 9.1 و قابل ارتقا

 پردازنده 8 هسته ای Intel Octa Core X8

 نمایشگر مولتی تاچ (لمسی، حرارتی) و قابلیت لمس چند انگشتی

 کیفیت تصویر با رزولیشن 1080*1920

 16 گیگ حافظه داخلی

 2 گیگ حافظه ROM

قابلیت نصب دوربین عقب، دوربین جلو و دوربین 360 درجه

قابلیت پخش انواع فایل های صوتی و تصویری

قابلیت اتصال گیرنده دیجیتال یا نصب اپلیکیشن Tv

قابلیت اتصال به مانیتور پشت صندلی عقب

اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث و قابلیت مکالمه، پخش موسیقی، دفترچه تلفن

سازگاری با کنترل فرمان خودرو، AUX فابریک

قابلیت کپی کردن از طریق usb, dvd, sd

قابلیت اتصال 4g, wifi

پشتیبانی از زبان فارسی د سایر زبان های دنیا

دارا gps نویگیشن به صورت آنلاین و آفلاین گویای فارسی

قابلیت نصب مسیریاب گویا و صوتی با قابلیت آپدیت و بروزرسانی

امکان برقراری تماس اینترنتی

مانیتور تصویری رنو ال 90 وینکا
مانیتور تصویری رنو ال 90 وینکاگیرنده رادیو با موج های FM/AM

قابلیت اتصال به آمپلی فایر های حرفه ای و سیستم صوتی

قابلیت اجرای همه فرمت های صوتی وتصویری

دارای اکولایزر 12 کاناله

قابلیت Mirror Link

قابلیت ساپورت iPod, iPhone

امکان نصب برنامه های اندروید

نمایش دوربین های کنترل سرعت

GPS آفلاین سه بعدی

نمایش خط ترافیک و استقرار پلیس

ورودی فلش USB

ورودی AUX

نصب برنامه های مدیریت فایل اندروید

قابلیت نصب برنامه های اندروید مانند گوشی موبایل برروی حافظه داخلی

نصب نرم افزار های جی پی اس (ویز، گوگل مپ، بلد، نشان، …)

نمایش موقعیت و آب و هوا و شرایط جوی

تلویزیون و ماهواره آنلاین (دسترسی به 500 شبکه داخلی و خارجی بدون گیرنده به صورت آنلاین)

نصب برنامه های تاکسی آنلاین (اسنپ و تپ سی)

قابلیت اتصال به دوربین dvr

آموزش 0 تا 100 و نصب رایگان

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *