مانیتور تصویری میتسوبیشی اوتلندر وینکا

مانیتور فابریک میتسوبیشی اوتلندر وینکا 2012

مانیتور فابریک میتسوبیشی اوتلندر دارای صفحه نمایش ۸ اینچ و سیستم عامل ویندوز است و دارای یک سال گارانتی میباشد. از ویژگی های لازم به ذکر این دستگاه میتوان به ورودی آنتن دیجیتال اشاره کرد که به وسیله آن میتوانید تمام برنامه های تلویزیون را به صورت مستقیم تماشا کنید .

مانیتور تصویری میتسوبیشی اوتلندر وینکا
مانیتور تصویری میتسوبیشی اوتلندر وینکا

این مانیتور دارای ورودی GPS است این آپشن این امکان را برای شما فراهم میکند که به وسیله رهیاب های ماهواره ای از کوتاه ترین مسیر با کم ترین ترافیک به مقصد خود برسید. این جی پی اس در تمام مسیر در دو نسخه آنلاین و آفلاین (نقشه گویای آفلاین فارسی) لحظه به لحظه شما را راهنمایی میکند.

از ویژگی های بدون سیم این دستگاه میتوان بلوتوث را برای اتصال موبایل BT-music , phonebook ,call هندزفری، پشتیبانی از نمایشگر Caller ID، انتقال لیست مخاطبین، ضبط مکالمه، تاریخچه تماس نام برد.

این دستگاه مجهز به تونر فوق حساس است که امکان گوش دادن به ایستگاه های رادیویی FM و AM مهیا میکند. همچنین امکان ثبت ۹۹ کانال در حافظه داخلی دستگاه وجود دارد.

دارای قایلیت راه اندازی کنترل فرمان خوردو Steering wheel control و سوکت فابریک بدون دستکاری در سیم کشی فابریک خودرو میباشد.

قابلیت اتصال مانیتورهای عقب (پشت سری)  و جلو و ۳۶۰ درجه  (دوربین دید درشب و ضد آب با کیفیت تصویر عالی ) را دارد.

این مانیتور دارای ۴ خروجی قدرتمند ۱۲کانال خروجی اکولایزر است از این رو میتوان هر گونه سیستم دلخواه خود را روی آن نصب کنید.

دارای قابلیت خواندن فرمتهای DivX /DVD /VCD /CD /CD-R /RW /MP3 /MP4 /JPEG است.

دارای قابلیت میرور لینک ( انتقال صفحه گوشی بر روی مانیتور به همراه صدا و تصویر با سرعت انتقال بالا) میباشد.

دارای قابلیت نمایش دوربین های پلیسی است.قابلیت اتصال به وای فای از طریق فلش ۳G را دارد.

مولتی مدیا میتسوبیشی اوتلندر دارای وضوح تصویر بسیار بالایی با کیفیت fullHD  , ۱۰۸۰ می باشد.

دی وی دی های فابریک وینکا در 2 سیستم عامل اندروید و ویندوز به مشتریان عزیز ارائه می گردد که در زیر بخشی از ویژگی های آن ها را میتوانید مشاهده بفرمایید.
در نسخه های اندرویدی با توجه به نسخه اندروید مورد استفاده می توان تمامی نرم افزار های اندرویدی را برروی آن نصب نمود از جمله: اپلیکیشن های مشاهده فیلم و ویدیو، پخش موسیقی، GPS و مسیریاب های داخلی و خارجی نظیر: بلد، نشان، Waze و … شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و واتس اپ و… کار با مانیتور های اندرویدی وینکا مانند کار با تبلت و یا گوشی موبایل شما می باشد.
از دیگر ویژگی های بهترین برند مانیتور فابریک خودرو ال سی دی کاربردی و با کیفیت می باشد. ال سی دی یکی از تجهیزات مانیتور فابریک میتسوبیشی – مانیتور تصویری است که باعث با کیفیت تر شدن و افزایش قیمت دی وی دی فابریک می شود.
اگر مانیتور فابریک انتخابی خود را از وینکا که بهترین برند دی وی دی خودرو در بازار ایران است انتخاب کنید، طول عمر و کیفیت تصویری بهتری نسبت به موارد تقلبی و ارزان قیمت خواهید داشت. امروزه اکثریت دی وی دی های خودرو به صفحه نمایش ال سی دی برای نمایش قابلیت های مختلف سیستم صوتی مجهز شده اند.
صفحه نمایش ال سی دی قادر به نمایش تنظیمات تصویر و نقشه های ماهواره ای برای تعیین مسیر می باشند اندازه این صفحه نمایش در سیستم های مختلف متفاوت است. اما تمامی ال سی دی ها با روکش AS پوشیده شده اند و قابلیت تجزیه طیف رنگ و تنظیم زاویه دید را دارند.

صدا:

بطور معمول همه دی وی دی ها دارای حداقل یک ساب ووفر و دو بلند گو اکولایزر می باشند و کیفیت صدای مانیتور فابریک خودرو به تعداد ساب ووفر ها بستگی دارد. به این معنا که هرچه تعداد ساب ووفر ها بیشتر باشد، کیفیت و شفافیت صدای پخش شده نیز به همان مقدار افزایش می یابد و قدرت صدای دی وی دی فابریک خودرو با کیفیت و قطعات دی وی دی ارتباط مستقیم دارد.

به این معنا که هر چه دی وی دی خودرو جدیدتر و از قطعات با کیفیت تر باشد، قدرت، شفافیت و وضوح صدا نیز به همان نسبت بهتر خواهد بود.
مانیتور تصویری میتسوبیشی اوتلندر وینکا
مانیتور تصویری میتسوبیشی اوتلندر وینکا

حافظه خارجی:

از دیگر ویژگی های مانیتور های وینکا در خودرو ها میتوان به وجود درگاهی در فلش مموری، USB، کارت و حافظه عمومی و همچنین تکرار موسیقی و پخش اتوماتیک دی وی دی اشاره کرد.

GPS:

بر روی تمام دستگاه های سیستم صوتی (مالتی مدیا) بصورت پیشفرض دو نوع نقشه آفلاین و آنلاین وجود دارد. نقشه آنلاین قابلیت مسیریابی با توجه به ترافیک لحظه ای است ولی در نسخه آفلاین بدون نیاز به اینترنت به تمامی کوچه پس کوچه ها آشنا بوده و با دادن ادرس به صورت گویا شما را راهنمایی میکند.

موسیقی:

علاوه بر نرم افزار موسیقی که به صورت پیش فرض در مولتی مدیا قرار دارد کاربر می تواند نرم افزار های موسیقی با کیفیت انتخاب کند. تلویزیون: شما میتوانید به دلیل هوشمند بودن مانیتور سیستم صوتی دی وی دی فابریک تلویزیون را به صورت آنلاین تماشا کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *