نمایندگی رسمی وینکا

در بازار بیش از ده ها برند برای مانیتورهای فابریک وجود داره ولی وقتی اسم مانیتور فابریک میاد اولین برندی که توی ذهن شکل میگیره، وینکا هست

چرا وینکا؟؟؟

  • قطعات استفاده شده در مین برد مانیتورها، از برند سامسونگ کشور کره هست
  • استفاده از آی سی صدای فوق العاده قدرتمند شرکت ST آمریکا
  • ال سی دی های با کیفیت تایوانی
  • یکی دیگر از دلایل انتخاب این برند؛ خدمات پس از فروش در تمامی ایام هفته و پشتیبانی و پاسخگویی با حوصله ی نمایندگان و همچنین در دسترس بودن برنامه های بروزرسانی این دستگاه ها می باشد
  • در واقع وینکا، برندی هست که مجموعه ای از مانیتور های تمامی خودروهای داخلی و خارجی رو با بهترین متریال طراحی و تولید کرده است با پایین ترین و منصفانه ترین قیمت تمام شده برای مصرف کننده

یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین برنامه های مسیریابی در میان گزینه های مختلف برنامه مسیریابی نشان می باشد. با استفاده از این برنامه شما می توانید اطلاعات زیادی درباره مسیر مورد نظر خود به دست بیاورید. این اطلاعات مهم شامل ترافیک لحظه ای مسیرهای مختلف، هشدار نزدیک شدن به دوربین کنترل سرعت، پلیس و حتی می تواند هشدار نزدیک شدن به سرعت گیر را هم بدهد. برای همین اگر دوست دارید که اطلاعات مهم و کاربردی در ارتباط با جاده و خیابان های مختلف را در حین رانندگی در اختیار داشته باشید این برنامه را حتما نصب کنید.

اپ نقشه خوانی بلد برای ماشین

این اپلیکیشن ایرانی به دلیل امکانات و قابلیت هایی که دارد به یکی از برنامه های محبوب نقشه خوانی تبدیل شده است. ویژگی که این اپلیکیشن دارد این است که به صورت کاملا فارسی بوده و به دلیل داشتن رابط کاربری ساده و آسان، از کار کردن با آن لذت خواهید برد. با استفاده از این برنامه مسیریابی برای مانیتور خودرو، می توانید جزییات بسیار زیاد نقشه، اطلاعاتی همچون ترافیک مسیرهای مختلف و غیره را دریافت کنید.

برنامه مسیر یاب ویز برای مانیتور ماشین

یکی از محبوب ترین برنامه های مسیریابی ماشین قطعا ویز می باشد. این برنامه کاربردی می تواند به شما اطلاعات زیادی را در مورد مسیرهای مختلف نشان دهد. شما می توانید با نصب این برنامه از این اطلاعات استفاده کنید. این اطلاعات شامل ترافیک مسیرها، نزدکی ترین مکان های مهم مانند پلیس راه، پمپ بنزین و اطلاعات بسیار دیگر می باشد. برنامه ویز در میان ایرانی ها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و جزو محبوب ترین ها می باشد‌.

برنامه مسیر یاب برای مانیتور خودرو

بهترین برنامه های مسیریابی و یا نقشه خوانی برای ماشین

برنامه های مختلفی برای پیدا کردن مسیر و اطلاعات آن وجود دارد که هر کدام از این برنامه ها خصوصیات خاصی را خواهند داشت. ما در اینجا چند برنامه مهم و اصلی نقشه خوانی را به شما معرفی خواهیم کرد. امیدواریم که از این برنامه ها لذت ببرید.

نمایندگی رسمی وینکا

نمایندگی وینکا

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات وینکا مارکت اقدام کند

  1. مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل) می باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر به عهده خود مشتری خواهد بود.
  2. مشتری از طریق شماره تلفن همراه خود کدگذاری شده و مسئولیت هر خرید مشتری با مالک خط تلفن همراهی است که هنگام سفارش خدمات به فروشگاه اعلام شده است.
  3. فروشگاه حق دارد در هر زمان و بدون اعلام قبلی، ارائه خدمات به هر یک از مشتریان خود را متوقف نماید.
  4. فروشگاه متعهد به رعایت “قوانین مصوب تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران” و قوانین “حفظ حریم خصوصی” می باشد. لذا این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود.
  5. مشتری به صراحت درک و توافق می نماید که فروشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال خسارت های مستقیم، غیر مستقیم، ضمنی و خاص استفاده از خدمات ارائه شده و یا ناتوانی مشتری در استفاده از خدمات ارائه شده، ندارد.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *