سنسور پارک عقب وینکا

معرفی سنسور دنده عقب:

گاهی برایتان اتفاق افتاده که در هنگام پارک خودرو، به میله ای که آن را در آینه ندیده اید برخورد کرده اید؛ و یا اینکه دوچرخه ای را که در جلوی دید شما نبوده، ندیده اید. برای جلوگیری از این دسته از اتفاقات شما نیاز به نصب سنسور دنده عقب به روی خودروی خود دارید تا شما را از وجود این چنین موانعی مطلع سازند.

سنسور دنده عقب برند وینکا یکی از با کیفیت ترین سنسورهای موجود در بازار می باشد. با نصب سنسور به روی سپر خودرو، شما می توانید از وجود موانع در فاصله 20 تا 200 سانتی متر با خبر شوید. این مدل سنسور دنده عقب بدون نقطه کور و بدون خطا شما را از وجود تمامی اجسام موجود در برابر خودروی با خبر می سازد.

سنسور پارک عقب وینکا
سنسور پارک عقب وینکا

مزیت و قابلیت های سنسور دنده عقب خودرو:

  1. قابل نصب به روی تمامی خودروها
  2. ضد آب با پایه های فلزی مقاوم
  3. دارای چهار لنز با طراحی شکیل
  4. دارای رنگ بندی
  5. دارای مته گرد بر
  6. دارای کیت بیزر با چراغ های نمایشگر سه رنگ (سبز, زرد, قرمز)
  7. بوق اخطار سه مرحله ای
  8. نصب آسان بدون نیاز به دستکاری سیستم برقی خودرو
  9. دارای دفترچه راهنمایی نصب

سنسور پارک خودرو در یک نگاه:

در جهان مدرن امروز یافتن فضایی که بتوان خودرو را به آسانی پارک کرد به چالشی مهم برای بسیاری از رانندگان تبدیل شده است. افزایش بی رویه جمعیت از یکسو تولید انبوه خودرو در ابعاد بزگتر از سوی دیگر باعث شده که دیگر نتوان  خودرو را در فضای کوچکی پارک نمود. همین عوامل باعث استفاده روزافزون از سنسور پارک خودرو شده است. بطوری که سنسور پارک عناصر کلیدی سیستم الکترونیکی خودرو و جز محبوبترین آپشن های آن محسوب می شود.

با استفاده از سیستم سنسور پارک خودرو شما می توانید امکان تصادف خودرو با اشیا و افرادی که خارج از دید راننده هستند را کاهش داده، و  پارکی آسان و ایمن را برای خود به ارمغان بیاورید. از سیستم سنسور خودرو به عنوان سیسم کنترل فاصله پارک نیز نام برده می شود. حتما برای شما نیز رخ داده که بیخیال پارک کردن خودرو در یک جای نسبتا کوچک شده اید، حال انکه با استفاده از سنسور پارک خودرو شما می توانید در فضاهای کوچک نیز خودرو خود را پارک نمایید.

موارد استفاده از سنسور پارک خودرو:

کارکرد سیستم پارک خودرو شناسایی و هشدار  موانع پشت و جلوی خودرو است. سنسور پارک قابلیت نصب بر روی تمامی خودرو ها را دارد، و شما به راحتی می توانید این سیستم را بر خودروی خود نصب کنید. سنسور پارک بسیار دقیق کار می کنند و حتی زمانی که شرایط جوی نامناسب است سنسور پارک اطلاعات دقیقی از  پشت و یا اطراف خودرو را به شما می دهد.

هشدار موانع در سنسور پارک به وسیله بوق هشدار دهنده و همچنین وجو یک ال ای دی که علاوه بر نشان دادن فاصله به متر با مانع جهت مانع را نیز برای ما مشخص می کند. با استفاده از سیستم سنسور پارک خودرو خود را راحت و ایمن پارک کنید و  از رسیدن خسارات جانی و مالی به خودروی خود جلوگیر کنید.

سنسور پارک عقب وینکا
سنسور پارک عقب وینکا

نحوه عملکرد سنسور پارک:

هنگامی که خودرو شما در حالت دنده عقب قرار بگیرد، سنسورهایی را که بر روی سپر خورو خود نصب کرده اید به طور خودکار روشن می شوند و به روشهای مختلف به راننده کمک می کند که پارک ایمنی داشته باشد که این روشها عبارتند از :

۱. نمایش دادن فاصله تا مانع سپر بر حسب متر

۲. سرعت قطع و وصل بیپ، هر چه به مانع نزدیکتر شویم صدا تندتر و بلندتر می شود و هنگامی که فاصله ما تا حدی کم شد باید خودرو را متوقف نماییم بیب به صورت ممتد صدا می دهد. و هر چه از آن دور شویم و فاصله ما کم شود صدا کم می شود.

۳. استفاده از رنگ های سبز، قرمز و زرد برای نشان دادن و تفکیک سمت راست و چپ و نزدیکتر مانع تا سپر

۴. پار ک کردن آسوده خودرو به هنگام تاریک شب باران و گرد و خاک  با استفاده از دوربین دید در شب.

 

سنسور پارک عقب وینکا

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *