برنامه مسیریابی خودرو

برنامه مسیر یاب برای مانیتور خودرو

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین برنامه ها برای نصب بر روی مانیتور اندروید ماشین قطعا برنامه مسیریاب می باشد. این برنامه با نشان دادن مسیر، مکان های مختلف و راه های ارتباطی با آن، ترافیک خیابان ها و بسیاری از موارد دیگر می توانند به شما کمک بسیار زیادی کنند. کافی است که مانیتور اندروید خودرو را خریداری کنید تا بتوانید نصب برنامه مسیر یابی مانیتور خودرو خود را انجام دهید.

بهترین برنامه های مسیریابی و یا نقشه خوانی برای ماشین

برنامه های مختلفی برای پیدا کردن مسیر و اطلاعات آن وجود دارد که هر کدام از این برنامه ها خصوصیات خاصی را خواهند داشت. ما در اینجا چند برنامه مهم و اصلی نقشه خوانی را به شما معرفی خواهیم کرد. امیدواریم که از این برنامه ها لذت ببرید.

برنامه مسیریابی خودرو

 

برنامه گوگل مپ برای مانیتور اندروید خودرو

یکی از بهترین و مطمئن ترین برنامه ها برای مسیریابی گوگل مپ بوده که به طور پیش فرض در اغلب دستگاه های اندرویی وجود دارد. این برنامه مسیریابی خودرو می تواند به شما برای پیدا کردن مسیر خود و اطلاعاتی که لازم دارید کمک زیادی کند. این اپلیکیشن رسمی گوگل می تواند به شما اطلاعات ترافیک لحظه ای و آنلاین مسیرها، دستیار صوتی یا به اصطلاح سخنگوی مسیریابی و بسیاری از امکانات جذاب دیگر را بدهد.

 

برنامه مسیر یاب ویز برای مانیتور ماشین

یکی از محبوب ترین برنامه های مسیریابی ماشین قطعا ویز Waze می باشد. این برنامه کاربردی می تواند به شما اطلاعات زیادی را در مورد مسیرهای مختلف نشان دهد. شما می توانید با نصب این برنامه از این اطلاعات استفاده کنید. این اطلاعات شامل ترافیک مسیرها، نزدکی ترین مکان های مهم مانند پلیس راه، پمپ بنزین و اطلاعات بسیار دیگر می باشد. برنامه ویز در میان ایرانی ها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و جزو محبوب ترین ها می باشد‌.

برنامه مسیریاب نشان ماشین

یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین برنامه های مسیریابی در میان گزینه های مختلف برنامه مسیریابی نشان می باشد. با استفاده از این برنامه شما می توانید اطلاعات زیادی درباره مسیر مورد نظر خود به دست بیاورید. این اطلاعات مهم شامل ترافیک لحظه ای مسیرهای مختلف، هشدار نزدیک شدن به دوربین کنترل سرعت، پلیس و حتی می تواند هشدار نزدیک شدن به سرعت گیر را هم بدهد. برای همین اگر دوست دارید که اطلاعات مهم و کاربردی در ارتباط با جاده و خیابان های مختلف را در حین رانندگی در اختیار داشته باشید این برنامه را حتما نصب کنید.

 

اپ نقشه خوانی بلد برای ماشین

این اپلیکیشن ایرانی به دلیل امکانات و قابلیت هایی که دارد به یکی از برنامه های محبوب نقشه خوانی تبدیل شده است. ویژگی که این اپلیکیشن دارد این است که به صورت کاملا فارسی بوده و به دلیل داشتن رابط کاربری ساده و آسان، از کار کردن با آن لذت خواهید برد. با استفاده از این برنامه مسیریابی برای مانیتور خودرو، می توانید جزییات بسیار زیاد نقشه، اطلاعاتی همچون ترافیک مسیرهای مختلف و غیره را دریافت کنید.

نکات مهم هنگام خرید مانیتور خودرو

انتخاب نوع مانیتور

  • اولین نکته در خصوص خرید مانیتور خودرو توجه به نوع آن است.
  • در این خصوص پیشنهاد می کنیم حتما به مطالعه دقیق بخش قبلی از همین مطلب بپردازید.
  • فراموش نکنید که در انتخاب یک نمایشگر خودرو باید به قابلیت های مدنظر خود از دستگاه نیز توجه لازم را داشته باشید!

مشخصات نمایشگر

  • نکته دوم برای انتخاب مانیتور خودرو توجه به مشخصات محصول است.
  • در این خصوص شما اول باید به تعیین یک سایز مناسب از مانیتور برای نصب در کنسول میانی، سقف و یا پشت سری صندلی های جلوی خودروی خود توجه داشته باشید.
  • البته در زمینه تعیین سایز باید به تک DIN یا دابل DIN بودن مانیتور نیز توجه داشته باشید.
  • اگر ارتفاع مانیتور قبلی در خودروی شما ۲ اینچ است باید به سراغ مدل های تک دین و اگر ۴ اینچ است باید به سراغ خرید مدل های دابل دین بروید.
  • از دیگر نکات حائز اهمیت در این خصوص توجه به مات یا براق بودن صفحه نمایشگر می باشد که خب مدل های مات هیچ مشکلی در صورت تابیده شدن نور خورشید به صفحه خود ندارند و این مشکل بیشتر در مدل هایی با صفحه نمایشگر براق رویت می شود.
  • البته ناگفته نماند مانیتورهایی با صفحه نمایشگر براق از قابلیت پخش تصاویر رنگی یا سیاه و سفید با کیفیت به مراتب بالاتری در مقایسه با مدل های مات برخوردارند.
  • از دیگر مشخصات فنی که در انتخاب یک مانیتور خودرو باید به آن توجه کنید، لمسی بودن صفحه آن است که سبب کاربری راحت تر برای شما می گردد.
  • در کنار این موضوع توجه به رزولوشن صفحه مانیتور و میزان زاویه دید آن در کنار قابلیت تنظیم این قابلیت نیز باید برایتان حائز اهمیت باشد!

 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *