آشنایی با مهم‌ترین ویژگی های ریموت در بازکن خوب

آشنایی با مهم‌ترین ویژگی های ریموت در بازکن خوب

تصور کنید که در یک روز سرد زمستانی که باران و باد با هم در حال بارش و وزیدن هستند، می‌خواهید از ماشین پیاده شوید و درب پارکینگ را باز کنید. حتی تصور چنین کاری هم عذاب‌آور است، آن هم در قرن جدید و عصر تکنولوژی که همه چیز هوشمند شده است.

در سال‌های اخیر درب‌های پارکینگ اتوماتیک که با ریموت کنترل باز می‌شوند، مورد توجه قرار گرفته‌اند و بسیاری از افراد مایل هستند تا درب‌های سنتی خود را با یک نمونه اتوماتیک عوض کنند. اما ویژگی‌ های ریموت در بازکن خوب چیست؟ بهترین ریموت در بازکن موجود در بازار کدام است؟

درب‌های کنترل از راه‌ دور زیادی در بازار وجود دارد که با ریموت‌های مختلف می‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد. با توجه به اهمیت و جایگاه ریموت کنترل‌ها در امنیت ساختمان‌ها در این مقاله تصمیم گرفتیم تا در خصوص بهترین ریموت در بازکن بازار و ویژگی‌ های ریموت در بازکن صحبت کنیم.

آشنایی با مهم‌ترین ویژگی های ریموت در بازکن خوب

ریموت در بازکن چیست و چه انواعی دارد؟

قبل از صحبت در خصوص ویژگی های ریموت در بازکن خوب، بهتر است تا کمی در خصوص ریموت و انواع آن صحبت کنیم. ریموت کنترل‌ها به‌طور کلی عملکرد بسیار ساده‌ای دارند، عملکرد ریموت کنترل به این صورت است که یک گیرنده در داخل پارکینگ نصب می‌شود و ارتباط بین ریموت کنترل و گیرنده، با امواج انجام می‌شود. کنترلرها دارای انواع مختلف هستند که ریموت کنترل بلوتوثی، دیپ سوئیچ و نور بالا از جمله مهمترین آن‌ها هستند.

ریموت کنترلی بلوتوثی: این دسته از ریموت‌ کنترل‌ها قادر هستند تا فرکانس خروجی از هر نوع ریموت را (البته به جز ریموت‌های مدل هایپینگ) را شناسایی کنند و در خود ذخیره کنند.

بعد از کپی شدن فرکانس توسط ریموت، این ریموت قادر به باز و بسته کردن درب است. ریموت کنترل‌های بلوتوثی از نظر امنیت نسبت به سایر موارد ضعیف‌تر هستند و در هنگام استفاده از آن‌ها باید نکات امنیتی را باید به شدت رعایت کنید. این نوع از ریموت کنترل‌ها قیمت بسیار پایینی دارند و در بازار به وفور پیدا می‌شوند.

ریموت نوربالای هوشمند: این ریموت‌ها تولید شده‌اند تا ایرادات ریموت‌های قدیمی را بر‌طرف کنند. ریموت‌ نوربالا بر روی خودروی شما نصب می‌شوند و شما تنها با یک نور بالا می‌توانید، درب پارکینگ را باز کنید.

با وجود این ریموت‌ها نگرانی‌ها بابت گم کردن ریموت کنترل وجود ندارد. ریموت نوربالای هوشمند تمامی ویژگی های ریموت در بازکن خوب را دارند و می‌توان آن‌ها را به عنوان بهترین ریموت در بازکن‌ موجود در بازار معرفی کرد.

ویژگی های ریموت در بازکن خوب

قطعا بهترین و به‌روزترین ریموت در بازکن موجود در بازار ریموت نوربالای هوشمند است. اما دلیل این انتخاب چیست؟ قطعا مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی‌ این ریموت کنترل‌ها باز کردن راحت و بدون دردسر است.

با وجود ریموت در بازکن نوربالا دیگر نگرانی بایت گم کردن ریموت کنترل و یا سو استفاده سایر افراد از آن ندارید. یک نور بالا می‌زنید و در برای شما باز خواهد شد. البته تنها تمامی ویژگی های ریموت در بازکن خوب نوربالا به اینجا ختم نمی‌شود و استفاده از این ریموت مزایای بیشتری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

1- نصب بر روی انواع خودرو از ویژگی های ریموت در بازکن خوب

یکی از مهمترین ویژگی های ریموت نوربالا، قابلیت نصب آن بر روی تمامی خودروها است. مهم نیست که شما یک بنز اس 500 با نوربالای خیلی خفن داشته باشید یا یک پراید مدل 74 با موتور کاربراتور و چراغ‌های نفتی، این ریموت را می‌توان بر روی هر وسیله چهار چرخی که نور بالا داشته باشد وصل کرد. البته امکان نصب این ریموت‌ها بر روی موتور سیکلت نیز وجود دارد.

آشنایی با مهم‌ترین ویژگی های ریموت در بازکن خوب

2- از فاکتورهای یک ریموت در بازکن خوب، عدم نیاز به باتری

یک نگرانی بزرگ که همیشه برای استفاده کنندگان از ریموت کنترل‌ها وجود دارد، تموم شدن باتری ریموت کنترل است. تصور کنید که در یک روز سخت کاری که مجبور شده‌اید تا دیروقت در محل کار خود بمانید، درب پارکینگ شما به دلیل تمام شدن باتری ریموت باز نمی‌شود. می‌توانید این فاجعه بزرگ را تحمل کنید؟ من که نمی‌توانم شما را نمی‌دانم.

یکی از ویژگی های ریموت در بازکن خوب عدم نیاز به باتری است که خوشبختانه ریموت در بازکن هوشمند به هیچگونه باتری برای باز کردن در نیاز ندارد.

3- نصب آسان از مهمترین ویژگی های ریموت در بازکن خوب

برق خودرو بسیار حساس است و خیلی از مردم حتی جرات نصب کردن دزدگیر بر روی خودروی خود را ندارند چرا که می‌ترسند برای خودروی آن‌ها مشکل برقی ایجاد شود.

خبر خوش برای این دسته از افراد این است که نصب ریموت در بازکن نوربالا تنها با دو عدد سیم انجام می‌شود و قرار نیست هیچگونه دستکاری در سیم‌کشی خودروی شما اتفاق بیافتد. از نصب بدون دستکاری سیستم برق خودرو می‌توان به عنوان مهمترین ویژگی های ریموت نوربالا خوب برای افرادی که عاشق ماشینشان هستند، نام برد.

4- از ویژگی‌های در بازکن خوب، مقاومت در برابر عوامل جوی

این ریموت‌ها معمولا پشت چراغ‌های جلوی خودرو نصب می‌شوند، پس با عوامل مختلف جوی در ارتباط هستند. ریموت نور بالایی خوب است که در مقابل این عوامل جوی از جمله آب و حرارت مقاوم باشد.

تصور کنید که ریموت کنترلی که خریده‌اید را پشت چراغ جلوی خود که از نوع هدلایت است، نصب کرده‌اید. بعد از یک شب طولانی در جاده به خانه رسیده‌اید و می‌بینید که درب منزل باز نمی‌شود. با بالا زدن کاپوت متوجه می‌شوید که بلهههه، ریموت نوربالا از شدت گرما آب شده است.  پس در لیست ویژگی های خوب مقاومت در برابر آب و دما را نیز اضافه کنید.

5- نصب راحت یکی از ویژگی های ریموت در بازکن خوب است

نصب این ریموت کنترل‌ها بسیار ساده و آسان است، شما به راحتی و تنها با وصل کردن چند عدد سیم می‌توانید، این ریموت را نصب کنید. اگر شخصا می‌خواهید این ریموت را نصب کنید، مقاله ” طریقه نصب ریموت نور بالا” را مطالعه کنید. در غیر این صورت می‌توانید از یک نصاب کمک بگیرید و با پرداخت هزینه جزئی آن را نصب کنید.

6- باز کردن چندین درب مختلف از قابلیت‌های یک در بازکن خوب است

تصور کنید که درب محل کار شما، درب منزل، درب ویلا  و.. قابلیت باز شدن با ریموت کنترل را دارند. می‌خواهید چندین عدد ریموت کنترل را از دسته کلید خود آویزان کنید و آن‌ها را با خود این طرف و آن طرف ببرید؟ حتی تصورش هم خنده‌دار و گیج کننده است.

ریموت نور بالا را می‌توان برای درب‌های مختلف استفاده کرد و با یک تیر چند نشان بزنید. امکان ست کردن ریموت نور بالا با درب‌های مختلف وجود دارد و شما با نور بالا می‌توانید، درب‌های مختلف را باز کنید. البته تمامی درب بازکن‌های نور بالا این ویژگی را ندارد و تنها برخی از مدل‌ها از این ویژگی‌ مهم پشتیبانی می‌کنند.

آشنایی با مهم‌ترین ویژگی های ریموت در بازکن خوب

خرید یک ریموت در بازکن خوب

در بازار ریموت دربازکن نور بالای مختلف وجود دارد، اما همه آن‌ها تمامی ویژگی های ریموت نوربالا خوب را ندارند. رادیو مونتاژ که سال‌هاست در زمینه تولید لوازم جانبی خودرو درخشان بوده است در این زمینه نیز خوش درخشیده است و ریموت نوربالا هوشمند SL20 را به بازار معرفی کرده است. از مزایای این ریموت در بازکن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به باتری
  • تنظیم یک ریموت برای چهار درب مختلف
  • امکان نصب بر روی هر وسیله نقلیه
  • وجود آنتن داخلی
  • نصب آسان
  • مقاوم در برابر عوامل جوی
  • عدم دستکاری در سیم‌کشی خودرو
  • و …

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این ریموت تمامی ویژگی‌های ریموت کنترل خوب را دارد. البته قیمت مناسب این ریموت کنترل را می‌توانستیم در لیست بالا وارد کنیم. رادیو مونتاژ تمامی محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب و رقابتی به فروش می‌رساند.

سخن پایانی:

در این مقاله به‌طور کامل در خصوص ویژگی های ریموت در بازکن خوب صحبت کردیم. این ریموت کنترل شما را از شر استرس‌هایی مانند گم کردن ریموت، تمام شدن باتری و .. راحت می‌کند و به شما آرامش را هدیه می‌دهد.

اگر در خرید این ریموت نگرانی و یا تردید دارید، ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که این ریموت کنترل هم از سایر ریموت کنترل‌های موجود در بازار ایمن‌تر است و هم کارایی بهتری دارد.

رادیو مونتاژ یکی از برندهای مطرح داخل کشور است که در تولید و عرضه لوازم جانبی خودرو مشغول فعالیت است. این برند به واسطه تولید محصولات با کیفیت با قیمت مناسب سهم بزرگی از بازار لوازم جانبی خودرو را به خود اختصاص داده است.

خرید از رادیو مونتاژ مزایای زیادی مانند امکان خرید به‌صورت عمده، مشاوره رایگان خرید، ارسال تمامی محصولات در سریع‌ترین زمان به شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز و چهار گوشه ایران اشاره کرد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *