ویژگی بهترین سیستم امنیتی خودرو چیست ؟

 ویژگی بهترین سیستم امنیتی خودرو چیست ؟

حفاظت و نگهداری از اموال مانند خانه، ماشین و … مساله‌ایست که همه به دنبال آن هستند. برخی برای حفاظت از خانه خود، نگهبان استخدام می‌کنند و برخی از قفل فرمان برای جلوگیری از سرقت خودروی خود استفاده می‌کنند؛ اما آیا استفاده از قفل فرمان یا قفل پدال همیشه جوابگو است؟

خوشبختانه انواع دزدگیر ماشین در بازار وجود دارد و از قفل فرمان و پدال بسیار کارآمدتر است. اینکه تصمیم بگیرید بهترین سیستم امنیتی خودرو را برای ماشین خود خریداری کنید، یک تصمیم هوشمندانه است.

تنوع در انواع دزدگیر و ردیاب خودرو سبب شده که اندکی کار شما برای انتخاب و خرید سخت شود اما ما اینجا هستیم تا انواع بهترین سیستم امنیتی خودرو را به شما معرفی کنیم و خرید را برایتان راحت کنیم. بنابراین تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 ویژگی بهترین سیستم امنیتی خودرو چیست ؟

خصوصیات بهترین سیستم امنیتی خودرو

هزینه بالا برای خرید بهترین سیستم ضد سرقت خودرو بسیار به صرفه‌تر از سرقت خودرو چند صد میلیونی شماست؛ بنابراین اولین اقدام بعد از خرید خودرو، باید نصب یکی از انواع بهترین سیستم امنیتی خودرو باشد.

اما چگونه باید تشخیص داد که بهترین سیستم امنیتی خودرو کدام است؟ و کدامیک را باید خریداری کرد؟ بدون شک قیمت انواع دزدگیر خودرو و سیستم امنیتی ماشین با توجه به کاربرد‌های آن‌ها با یکدیگر فرق می‌کنند.

به همین دلیل هنگام خرید ابتدا به بودجه‌ای که برای خرید سیستم هشدار دهنده خودرو در نظر گرفته‌اید، توجه کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین سیستم امنیتی خودرو ، بُرد آن است.

بُرد دزدگیر این امکان را به صاحب ماشین می‌دهد که در فاصله بیشتری آن را کنترل کند. برخی از دزدگیرها دارای بُرد کوتاهی هستند و برای مالک خودرو مشکل ساز خواهد شد. بنابراین هنگام خرید به این مورد بسیار توجه کنید.

قفل مرکزی دزدگیر یکی دیگر از ویژگی‌های مهم سیستم امنیتی ماشین است که در تمام دزدگیرها حتی نوع ساده آن‌ها وجود دارد. کار قفل مرکزی، باز و بسته شدن درب ماشین است که باید توسط خودتان کنترل شود اما در برخی از دزدگیرها، قفل مرکزی دارای سنسوری است که بعد از حرکت، به فاصله زمانی چندثانیه به طور خودکار درب‌های ماشین را قفل می‌کند.

همچنین برخی از دزدگیر و ردیاب‌ها قابلیت این را دارند که میزان حسایت آن‌ها را کم یا زیاد کرد و ایمنی آن را بیشتر کرد.

از اصلی‌ترین ویژگی‌های بهترین سیستم امنیتی خودرو، توجه به کیفیت قطعات و برند آن است. اعتبار یک برند، کیفیت بالای محصولات و ضد ضربه بودن ریموت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

به عنوان مثال وینکا یکی از معتبرترین برندهای سیستم امنیتی خودرو است که بیش از دو دهه سابقه فعالیت دارد. تمام محصولات این برند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و نسبت به کیفیت بالای محصولاتش، قیمت بسیار مناسبی دارند و می‌توانید روی آن حساب کنید. در ادامه شما را با انواع سیستم هشدار دهنده امنیتی خودرو آشنا خواهیم کرد تا بتوانید انتخاب راحتری داشته باشید.

انواع سیستم هشدار دهنده امنیتی خودرو

 ویژگی بهترین سیستم امنیتی خودرو چیست ؟

برای اینکه بتوانید بهترین سیستم امنیتی خودرو  را خریداری کنید، لازم است که در ابتدا با انواع آن آشنا باشید. در حالت کلی سیستم‌های هشدار دهنده و امنیتی ماشین به دسته اصلی بازدارنده‌ها، ایموبلایزرها و ردیاب‌ها قابل تقسیم هستند.

هر کدام از این‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند که هنگام خرید باید به آن‌ها و نحوه کارکردشان توجه داشته باشید. در ادامه به طور مختصر درباره انواع سیستم امنیتی ماشین توضیح خواهیم داد.

بازدارنده‌ها

بازدارنده‌ها دارای انواع مختلفی هستند و برخی از آن‌ها بسیار ساده و برخی پیشرفته‌تر هستند. از جمله انواع بازدارنده‌ها می‌توان به قفل فرمان، قفل پدال و انواع دزدگیر خودرو ساده و سیم کارتی یا تصویری اشاره کرد.

در گذشته بیشتر از قفل فرمان و پدال استفاده می‌شد اما امروزه بیشتر از دزدگیر ماشین و هشدار دهنده‌ها استفاده می‌شود. البته ناگفته نماند هنوز هم برخی افراد برای اطمینان بیشتر، همزمان از قفل فرمان و سیستم دزدگیر ماشین استفاده می‌کنند.

انواع سیستم دزدگیر خودرو به کمک سنسورها، خطر و ضربه را تشخیص می‌دهند و از طریق ارسال سینگال به واحد کنترل مرکزی، آژیر خطر به صدا در می‌آید.

ایموبلایزرها

یکی از پیشرفته‌ترین سیستم ضد سرقت خودرو، ایموبلایزرها هستند. ایموبلایزرها در واقع یک نوع قفل نرم افزاری پیشرفته هستند که به وسیله یک کد کنترلی، امنیت ماشین را بالا برده و تنها کسانی قادر به روشن کردن خودرو هستند که آن کد کنترلی را بلد باشند.

این سیستم امنیتی روی استارت خودرو تاثیر می‌گذارد و چنانچه کد کنترلی وارد نشود، به طور خودکار بخش‌هایی از خودرو که با استارت ارتباط مستقیم دارند را قطع می‌کند.

ردیاب‌ها

یکی از بهترین سیستم امنیتی خودرو ، ردیاب‌ها هستند که تیر آخر حفاظت از خودرو به حساب می‌آیند. ردیاب‌ خودرو و جی‌پی‌اس‌ها قادر هستند که خودروی شما را در هر موقعیت و مکانی که هستند، ردیابی کنند. انواع مختلفی از ردیاب‌ها در بازار وجود دارند که برخی از آن‌ها قابلیت نصب روی تلفن همراه را به شما می‌دهند.

 ویژگی بهترین سیستم امنیتی خودرو چیست ؟

سخن آخر

سیستم هشدار دهنده امنیتی خودرو دارای انواع مختلفی هستند و شما با توجه به نیازتان لازم است که حداقل یکی از آن‌ها را داشته باشید. اگر پارکینگ دارید، حتما از یک سیستم امنیتی ساده برای ماشین خود استفاده کنید اما اگر پارکینگ ندارید بدون تردید اقدام به خرید بهترین سیستم امنیتی خودرو کنید.

پرداخت هزینه برای تجهیز کردن سیستم هشدار دهنده روی ماشین بسیار به صرفه‌تر از سرقت خودروی چند صند میلیونی شماست. بنابراین با توجه به انواع سیستم امنیتی و ویژگی‌های آن‌ها، اقدام به خرید یک دزدگیر یا ردیاب خودرو کنید.

رادیو مونتاژ نمایندگی رسمی محصولات وینکا در رشت،تهران،تبریز،اصفهان،شیراز،اراک،یزد،کرمان،قزوین،اردبیل،مشهد،ارومیه،کرج،ایلام،بوشهر،شهرکرد،بیرجند،بجنورد،اهواز،زنجان،سمنان،زاهدان،قم، سنندج،کرمانشاه،یاسوج،گرگان،خرم آباد،ساری،بندرعباس،همدان،یزد

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *