معرفی بهترین پاور ویندوز خودرو

معرفی بهترین پاور ویندوز خودرو

بهترین پاور ویندوز و هر آنچه در مورد آن نیاز است بدانید را در اینجا می خوانید!

منظور از پاور ویندوز یا بالابر خودکار شیشه اتومبیل، قطعه‌ای کوچک است که از یک دنده مارپیچی شکل و تعدادی چرخ‌دنده درست‌ شده است. این وسیله را بر روی شیشه خودرو نصب می‌کنید، تا بعد از اینکه خودرو را خاموش کردید و دکمه ریموت را زدید، به صورت اتومات، شیشه‌ها را ببندد.

شاید با خودتان بگویید چرا به بهترین پاور ویندوز احتیاج داریم؟ پاور ویندوز، یک وسیله برای بالابردن امنیت خودرو است. خیلی وقت‌ها ممکن است فراموش کنید شیشه‌ها را کاملا ببندید و یکی از بهترین راه‌ها برای سرقت خودرو، شیشه‌های نیمه‌باز هستند.

حتی وقتی سرقتی هم اتفاق نیفتد، شیشه‌های نیمه‌باز همیشه نگران کننده و دردسرساز هستند، اما پاور ویندوز با هماهنگی قفل خودرو، این مشکل را برطرف می‌کنند.

وجود یکی از مدل‌های پاور ویندوز، برای هر خودرویی ضروری است. اگر خودرو شما هنوز پاور ویندوز ندارد، یا قصد خرید یکی از این بالابرهای خودکار را دارید، اما اطلاعات لازم را ندارید با ما همراه باشید. در این مقاله، همه‌چیز را درباره پاور ویندوز باهم بررسی خواهیم کرد.معرفی بهترین پاور ویندوز خودرو

 

راهنمای خرید بهترین پاور ویندوز

پاور ویندوز یک کیت الکترومکانیکی است، که وظیفه بررسی تک‌تک شیشه‌ها و بستن آن‌ها را، همزمان با قفل شدن ماشین به عهده دارد. پاور ویندوز، در بازار انواع مختلفی دارد و ما در این مقاله به دنبال معرفی بهترین پاور ویندوز هستیم. بالابر خودکار شیشه، دو ویژگی مهم دارد، که بهتر است در هنگام خرید به آن توجه کنید.

قابلیت Anti Trap : به این قابلیت، سیستم تشخیص مانع در  شیشه هم گفته می‌شود. تشخیص مانع، یک قابلیت کاربردی است، که در هنگام بستن شیشه‌ها، موانعی مثل دست افراد را تشخیص می‌دهد و مکث می‌کند تا آسیبی به دست وارد نشود.

این قابلیت به خصوص وقتی بچه‌ها در خودرو هستند، بسیار کاربردی است و از آسیب دیدن آن‌ها در هنگام بسته شدن اتومات شیشه‌ها جلوگیری می‌کند.

معرفی بهترین پاور ویندوز خودرو

قابلیت Step by Step : بعد از قفل کردن خودرو، شیشه‌ها به دو صورت امکان بسته‌ شدن دارند. در حالت اول یا step by step  هر شیشه‌، جداگانه بررسی و بسته می‌شود و سپس شیشه بعدی بررسی و بسته می‌شود.

حالت بعدی به این صورت است، که شیشه‌ها بررسی شده و همزمان باهم بسته می‌شوند. حالت دوم، به خاطر زمان کوتاه‌تری که برای بستن شیشه‌ها نیاز دارد، امنیت بالاتری دارد و بیشتر توصیه می‌شود.

دلایل خرید بهترین پاور ویندوز

اگر همچنان مطمئن نیستید، که آیا به یکی از این سیستم‌های بالابر اتومات شیشه‌ها نیاز دارید یا نه، این بخش را مطالعه کنید. چند دلیل مهم برای خرید و نصب یک پاور ویندوز، برروی هر خودرویی وجود دارد.

1-جلوگیری از سرقت خودرو: با یک نگاه ساده به روش‌های سرقت خودرو متوجه می‌شوید که برای سارق، هیچ‌ چیز بهتر از در یا شیشه‌های باز خودرو نیست. وقتی پاور ویندوز دارید، اگر به هر دلیلی فراموش کنید شیشه‌ها را کاملا ببندید، بالابر اتومات، آن‌ها را بررسی کرده و می‌بندد و از امنیت خودرو شما محافظت می‌کند.

2-سرعت عمل شما را بالا می‌برد: با داشتن بهترین پاور ویندوز، دیگر نیازی ندارید تک‌تک شیشه‌ها را چک کنید، یا حتی گاهی به بسته بودن شیشه‌ها شک کنید و دوباره برگردید تا از اوضاع مطمئن شوید. بالابر اتومات به خصوص، برای زمان‌هایی که عجله دارید، سرعت‌عمل شما را در بستن و چک کردن شیشه‌ها بالا می‌برد.

3-جلوگیری از خیس شدن صندلی‌ها در فصل سرد: با داشتن بهترین پاور ویندوز، دیگر نگران باز بودن درز شیشه‌ها به خصوص در هوای بارانی و برفی، و خیس شدن صندلی‌ها نخواهید بود.

4-امکان قفل کردن پاور ویندوز: وقتی کودکان یا حیوانات خانگی را در صندلی عقب خودرو دارید و شیشه‌های عقب برقی هستند، همیشه، نگران حوادث ناشی از بازکردن شیشه‌ها، به خصوص در سرعت‌های بالا هستید. پاور ویندوز، این مشکل را حل می‌کند و به راننده امکان می‌دهد، از طریق سوئیچ اصلی کنار صندلی خود، شیشه‌ها را قفل یا نیمه‌باز کند.

آشنایی با انواع پاور ویندوز و مشخصات آن‌ها

همانطور که گفتیم، پاور ویندوز را باید براساس تعداد شیشه‌های برقی خودرو خریداری کنید. درواقع بالابر اتومات، برای شیشه‌های دستی استفاده نمی‌شود. بر همین اساس هم مدل‌های مختلفی از پاور ویندوز در بازار موجود است. مهم‌ترین مدل‌های بهترین پاور ویندز در بازار را در ادامه بخوانید.

2W یا پاور ویندوز دو شیشه: که مشخص است برای خودروهای دارای دو شیشه‌برقی طراحی‌شده است.

4W یا پاور ویندوز 4 شیشه: این بالابر اتومات برای ماشین‌های دارای 4 شیشه‌برقی طراحی‌شده است. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه‌ای که دارید، برای خودروهای دارای 4 شیشه‌برقی هم از پاور ویندوز 2W استفاده کنید و محدودیتی ندارید.

معرفی بهترین پاور ویندوز خودرو

بهترین پاور ویندوز بازار برای خرید

تا اینجا گفتیم که وجود پاور ویندوز، برای امنیت خودرو، جلوگیری از سرقت آن و برخی حوادث رانندگی، بسیار ضروری است. بالابرهای اتومات زیادی در بازار وجود دارند و ممکن است، پیدا کردن بهترین پاور ویندوز را برای شما دشوار کنند.

در این قسمت، شما را با دو مدل از بهترین پاور ویندوز‌های موجود در بازار آشنا می‌کنیم. آیا می‌دانید یک پاور ویندوز باکیفیت، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

رله مرغوب: برای انتخاب و خرید بهترین پاور ویندوز، کیفیت رله‌های بالابر را به دقت بررسی کنید. رله‌های ضعیف، عملکرد درستی ندارند و خیلی زود کارایی خود را از دست می‌دهند و خراب می‌شوند.

قیمت مناسب: بهترین پاور ویندوز، باید علاوه بر کیفیت بالا و قابلیت‌های استاندارد، از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد. مانند نمونه‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

امیدواریم، این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در پایان یادآوری می‌کنم،  اگر به یکی از این بالابرهای اتومات باکیفیت احتیاج دارید، همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید.

رادیو مونتاژ نمایندگی رسمی محصولات وینکا در رشت،تهران،تبریز،اصفهان،شیراز،اراک،یزد،کرمان،قزوین،اردبیل،مشهد،ارومیه،کرج،ایلام،بوشهر،شهرکرد،بیرجند،بجنورد،اهواز،زنجان،سمنان،زاهدان،قم، سنندج،کرمانشاه،یاسوج،گرگان،خرم آباد،ساری،بندرعباس،همدان،یزد

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *