معرفی 4 تا از بهترین ماشین های ایرانی برای خرید

معرفی 4 تا از بهترین ماشین های ایرانی برای خرید

بهترین ماشین های ایرانی امروزه بسیار شناخته شده هستند و رضایت بیش از 90 درصدی دارند. خودرو ها به جدید ترین شکل ها طراحی شده اند و تقریبا ندیک به خودرو های خارجی طراحی می شوند.

از نظر فنی، متخصصان تمام تلاش خود را کرده اند با متریال ها و تجهیزاتی که موجود دارند بهترین ها را در اختیار شما بگذارند. و از نظر فنی بی نقص ترین خودرو را تحویل بازار ایران دهند، با این حال استثنا هم وجود دارد.

بهترین ماشین های ایرانی برای خرید کدام اند؟

قبل از هر چیزی نیاز است برای خرید بودجه مورد نظرتان را بررسی کنید و ببینید از کدام یک از این خودرو ساز ها می توانید ماشین محبوبتان را انتخاب کنید.

از خودرو ساز های ایرانی می توان به شرکت های : ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو، بهمن موتور، زامیاد، پارس خودرو و … اشاره کرد. هر کدام از این شرکت ها خودرو های خاصی را به مرحله تولید و مونتاژ می رساند.

می توانیم به تفکیک چند مورد از خودروهای این شرکت ها را نام ببریم.

  • ایران خودرو: تارا، رانا، ال 90، دنا ، هایما و …
  • سایپا: ساینا، کوییک، شاهین و …
  • کرمان موتور: انواع تولیدات جک از محصولات کرمان موتور می باشد.
  • مدیران خودرو: x55  و x22 پرو، آریزو، تیگو و …

در ادامه به معرفی 4 خودرو ایرانی می پردازیم که عبارتند از:

1. تارا

معرفی 4 تا از بهترین ماشین های ایرانی برای خرید

تارا یکی از محصولات ایران خودرو می باشد که به ستاره محصولات این شرکت تبدیل شده. بعد از داستان های برجام و تحریم ها شرکت های خودرو ساز داخلی بسیار آسیب دیدند و هرکدام به سختی خودشان را دوباره به عرصه برگرداندند.

تارا همان محصولی است که با سخت کوشی مدیران و کارمندان مجموعه ایران خودرو به رشد دو چندان این شرکت کمک شایانی کرده است.

این خودرو از سال 99 روی خط تولید رفته و چزئیات آن به ترتیب: چهار سیلندر، حجم موتور: 1.6لیتر ،حداکثر قدرت: 110 اسب بخار، حداکثر گشتاور: 150 نیوتون متر، پنج دنده و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر بر ساعت می باشد.

اگر این خودرو نیازتو برآورده می کنه و معیارهاتو داره پس به زیبایی و کیفیتش شک نکن و برو برای خریدش که مبارکت باشه.

2. شاهین

معرفی 4 تا از بهترین ماشین های ایرانی برای خرید

شاهین یکی از محصولات سایپا می باشد. قیمت محصولات سایپا بسیار مقرون به صرفه تر از خودرو سازی های داخلی دیگر است.

شاهین هم از این قاعده مستثنی نیست و قیمت بسیار مناسبی نسبت به قابلیت ها و آپشن های دیگری که دارد، دارا می باشد. خودرو های سایپا از نظر کیفی هم قابل تایید می باشند و می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید خود را به ثبت برسانید.

اما همیشه شاهد تفاوت چشم گیر قیمت ها در بازار خودرو و دلالان و قیمت اصلی کارخانه و همچنین بازار بورس هستیم. جزئیات دقیق تر خودرو شاهین به این صورت است: 4 سیلندر توربو 8 سوپاپ، حجم موتور:1.5 لیتر، حداکثر قدرت 110 اسب بخار، پنج دنده و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر بر ساعت می باشد.

3. کوییکS

معرفی 4 تا از بهترین ماشین های ایرانی برای خرید

کوییک اس یکی دیگر از محصولات سایپاست که هاچ بک می باشد. کوییک ها از نظر ظاهری و فنی با هم متفاوت هستند اما این تفاوت ها آنقدر چشم گیر نیست و با توجه به سلیقه خودتان یکی از آن ها را انتخاب کنید. با خرید کوییک S یک خودرو جم و جور و شیک و ارزان قیمت داشته باشید که بروز هم هست.

مشخصات فنی و جزئیات این خودرو به این صورت است: چهار سیلندر، حجم موتور 1503 سی سی، حداکثر قدرت 87 اسب موتور، مصرف سوخت 7 لیتر در 100 متر و 5 دنده می باشد.

4. 206 تیپ 5

معرفی 4 تا از بهترین ماشین های ایرانی برای خرید

پژو 206 یکی از موفق ترین خودروهای فرانسه بود که چندین سال بازار را قبضه کرده بود. این مدل در کشور خودمان هم بیش از 20 سال است که تولید و عرضه می شود و بازار را دست گرفته بود همچنان هم چیزی کم ندارد.

اما در بین مدل های 206 تیپ 5 با آپشن ها و امکاناتی که دارد محبوبیت بیشتری بین کاربران دارد. به همین دلیل تیپ 5 این خودرو را مورد بررسی قرار می دهیم و آن را برای خرید بهترین ماشین های ایرانی پیشنهاد می دهیم.

پژو 206 تیپ 5 به عنوان خودرو دنده ای فول آپشن از سال 82 روی خط مونتاژ رفت و تا سال 99 به طور ناپیوسته تولید شد. مشخصات جزئی تر این خودرو به  این صورت است: 4 سیلندر و حجم موتور 1587 ، حداکثر قدرت 105 اسب بخار، 5 دنده. ظاهری زیبا و معقول از مزایای 206 می باشد.

نکات خرید بهترین ماشین های ایرانی

برای خرید یکی از بهترین ماشین های ایرانی لازم است بدانید که قیمت خودرو ها به شدت رو به افزایش هستند و لطفا اگر قصد خرید دارید کار امروز را به فردا نسپارید.

همه در جریان این هستیم که وضعیت اقتصادی افتضاح است و این قیمت ها نباید بر روی خودروهای داخلی باشد شاید چند سال قبل با همین قیمت ها می توانستید خودروی فول آپشن خارجی بخرید.

اما باز هم جای شکر دارد که خودرو سازهای داخلی کمی تنوع به خرج داده اند و می توانید ماشین های جدیدتری را سوار شوید. قبل از خرید حتما بررسی کنید تا مدل ماشین سالی که می خواهید بخرید مشخصات فنی مربوطه رضایت مشتریان قبلی از مهم ترین موارد هستند.

در انتها یادتان باشد شما که خرید خودرو دارید بلافاصله بعد از خرید حتما و حتما ماشین گران قیمتتان را مجهز به دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو کنید تا هیچ خطری مالتان را تهدید نکند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *