512

نکات نگهداری سیستم خودرو

برای اینکه موقع رانندگی از حس خوب موسیقی با کیفیت بی بهره نباشید و همیشه بتوانیداز موسیقی لذت ببرید با ما همراه باشید

از بحث راهنمای انتخاب سیستم ماشین که بگذریم ، نگهداری از این محصولات نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است .

نکات نگهداری سیستم خودرو
نکات نگهداری سیستم خودرو

سیستم خود را تنظیم کنید

باید با توجه به نوع بلندگو ها ، سابووفر و آمپلی سیستم شما از تنطیمات مناسبی برخوردار باشد در صورتی که از تنظیمات مناسب استفاده نکنید اجزای تشکیل دهنده بزودی با مشکل و خرابی موجه خواهند شد . همچنین باید توازن بین سیستم رعایت شود . در صورتی که از آمپلی استفاده میکنید باید نسبت توان آن به باند ها . سابووفر را در نطر بگیریم . همچنین در صورتی که از آمپلی فایر های چینی استفاده میکنید معمولا توان خروجی واقعی انها کمی متفاوت است برای خرید سیستم حتما از کارشناسان زبده مشاوره بگیرید .

از منابع مغناطیسی فاصله بگیرید

اطمینان حاصل کنید سیستم شما از میدان های مغناطیسی فاصله داشته باشند . میدان مغناطیسی با تاثیر روی آهنربای محصولات صوتی و تصویری خودرو میتواند باعث آسیب جدی شود . همچنین بلندگو های خودرو را در مکان فلزی قرار ندهید . آهن میتواند باعث ایجاد میدان مغناطیسی شود . توصیه میشود حتما از طاقچه چوبی استفاده کنید .

نکات نگهداری سیستم خودرو
نکات نگهداری سیستم خودرو

بلندگو های خود را تمیز نگه دارید

توصیه میشود همیشه بلندگوهای خود را تمیز نگه دارید . گرد و غبار میتواند روی صدای شما تاثیر گذار باشد . و در طولانی مدت میتواند باعث خرابی بلندگوها نیز بشود . به هیچ عنوان از تمیز کننده مایع برای تمیز کردن بلندگوها استفاده نکنید .

سیستم خود را از آسیب دور نگه دارید

بلندگو ها را از تابش مستقیم نور خورشید دور نگه دارید . بلندگو های خودرو دارای سوراخ های ریز داخلی برای تهویه هوا هستند که تاثیر زیادی در عمر کارکرد آنها دارد

نکات نگهداری سیستم خودرو
نکات نگهداری سیستم خودرو

از سیم کشی مناسب استفاده کنید

تقربیا تمامی نصاب های ماهر توانایی سیم کشی مناسب را دارند اما هر چند وقت بررسی کنید اختلالی در سیم کشی های شما بوجود نیامده باشد

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *