گم شدن ریموت درب پارکینگ و مشکلات آن

گم شدن ریموت درب پارکینگ و مشکلات آن

گم شدن ریموت پارکینگ موردی کلافه کننده می باشد که از شخص زمان زیادی را می گیرد تا مشکلش را حل کند. برای فرار از این معضل قطعا راهکاری می باشد تا خودتان را نجات دهید که برای بار دوم دچار این مشکل نشوید.

بعد از گم شدن ریموت پارکینگ چه کنیم؟

سوالی که برای افراد بعد از نصب ریموت پیش می آید این است که اگر ریموت گم شود چه کاری باید انجام دهند؟ آیا می توانند درب را بدون فوت وقت باز کنند؟ این سوال مهمی است و دانستن جواب آن در خرید این نوع ریموت ها تاثیر گذار است.

حواستان را جمع کنید در اولین فرصت بعد از فهمیدن اینکه ریموت تان گم شده، ریموت مفقودی را غیر فعال کنید. برای غیر فعال کردن ریموت باید به کلید های جعبه فرمان رجوع کنید که این کار هم از طریق کد دهی صورت می گیرد. راه دیگری هم وجود دارد و آن هم از طریق کنترل پنل می باشد که می توانید با کنترل پنل آن را غیر فعال کنید.

گم شدن ریموت درب پارکینگ و مشکلات آن

بعد از گم شدن ریموت پارکینگ، چگونه درب را باز کنیم؟

در زمان گم کردن ریموت باید از ابزار معروفی تحت عنوان آچار خلاص کن استفاده کنیم. کلید خلاص کن یکی از قطعاتی است که هنگام قطع برق، اتصالات برقی، گم کردن ریموت و تمام شدن باطری ریموت از آن استفاده می شود.

خلاص کن به گونه‌ای است که با قرار گرفتن در بخشی از موتور گیربکس و تنظیم کردن یا چرخاندن آن امکان باز و بسته شدن درب اتوماتیک پارکینگ را فراهم می کند.

اگر سختتان است که از این ابزار استفاده کنید یا آن را تهیه کنید، می توانید با مراکزی که این مشکل را حل می کنند تماس حاصل نمایید. این مراکز یا شما را راهنمایی می کنند یا با مراجعه حضوری مشکلتان را حل می کنند.

راهکاری برای رهایی از مشکلات ریموت

همیشه ریموت های پارکینگ چالش بر انگیزترین مشکلات را دارند که همه با آن سر و کار دارند. می توان به چند مورد از این مشکلات که روزانه برای خیلی از افراد اتفاق می افتد اشاره کرد که عبارتند از:

1.تمام شدن باطری ریموت

ریموت های پارکینگ باطری خور با تمام شدن باطری کار نمی کنند و شما را در بدترین ساعات شبانه روز پشت درب می گذارند. شاید ساعاتی از نیمه شب باشد که شما حس خریدن باطری را هم نداشته باشید چه برسه به معطلی های بعد از آن.

2. گم کردن ریموت

مرتب نگه داشتن داخل خودرو کار هر کسی نیست و خیلی از افراد با نگه داشتن ریموت در ماشین مشکل دارند. از آنجایی که فقط یک ریموت برای نگه داری نیست که کار راحتی باشد.

به عنوان مثال دزدگیر ماشین، موبایل، تبلت، کیف، مدارک و … همه وهمه باعث کلافگی می شوند و فضا را شلوغ تر جلوه می دهند. گاهی گم کردن ریموت پارکینگ بین این همه وسایل را متوجه نمی شوید تا وقتی که کار از کار گذشته است.

3.خراب شدن ریموت پارکینگ

گم شدن ریموت درب پارکینگ و مشکلات آن

ریموت ها را روی داشبور نگذارید تا با نور آفتاب خراب شوند یا ریموت هایتان را پرت نکنید و ممکن است آن ها را برای سرگرم کردن به فرزندانتان بدهید که کار اشتباهی است. امکان دارد هر چند وقت یکبار ریموت ها خراب شوند و برای شما آزار دهنده باشند.

4.داشتن ریموت های متعدد

بعضی از افراد علاوه بر درب پارکینگ منزلشان و محل کارشان به خانه والدین شان رفت و آمد دارند که علاوه بر دو ریموت خود مجبور به حمل یک یا دو ریموت دیگر می باشند. بردن وسایل زیادی همراه خود باعث می شود گاهی یکی از آنها جا بماند.

برای رهایی از این مشکلات نیاز است شما را با ابزاری کارا آشنا کنیم تا چنین درگیری هایی را دیگر تجربه نکنید.

ریموت درب بازکن نوربالا

با ظهور تکنولوژی و پیشرفت چشمگیری که داشته ابزارهای نسل جدیدی را طراحی کرده اند و به مرحله تولید رسانده اند که کار شما را راحت تر کنند.

دیگر نیازی نیست نگرانی هایی همچون گم شدن ریموت پارکینگ، تمام شدن باطری ریموت، قطعی برق یا خرابی ریموت ها را داشته باشید. با نصب یک ریموت نوربالا به راحتی می توانید با اشاره به نور بالای ماشینتان درب ها را باز کنید.

یکی از مزایایی که این ریموت دارد امکان کد شدن 4 درب بر روی یک ریموت می باشد. یعنی شما می توانید به جای حمل کردن 4 ریموت، بدون حمل ریموت درب های مختلف را تا 4 درب باز کنید.

گم شدن ریموت درب پارکینگ و مشکلات آن

برای 4 درب به این 4 صورت کد می شوند: اشاره به نور بالا، نور بالا+ راهنمای سمت راست، نور بالا + راهنمای سمت چپ، نور بالا+ فلاشر که با هر کدام از این ها می توانید یک درب را باز کنید.

راحتی کار با این ابزار باعث می شود تا هر شخصی که از ریموت استفاده می کند را مجاب کنید تا او را هم در این راحتی سهیم کنید. خوبی این ریموت نوربالا به این است که با هر دو فرکانس 433 و 315 ست می شود و اگر درب های مختلف فرکانس متفاوتی داشته باشند را جوابگو است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *