مانیتور تصویری هیوندا توسان وینکا

توضیحات مانیتور فابریک هیوندا توسان 2014 وینکا s300

مانیتور فابریک هیوندا توسان 2014 وینکا s300 از بهترین و بروز ترین و بروز ترین نمونه مانیتور های خودرو بازار ایران است، این مانیتور در دو سیستم عامل اندروید و ویندوز ارائه می گردد با گارانتی 1 ساله نمایندگی رسمی وینکا در ایران  به مشتریان عزیز ارائه می گردد.
دی وی دی فابریک هیوندا توسان 2014 وینکا s300 با سخت افزار فوق العاده قدرتمند و بروز ارائه می گردد. مانیتور های فابریک اندروید و ویندوز وینکا در مدل های مختلف (s170 – s300) روانه بازار می گردد. مانیتور های وینکا شامل تمامی برند های خودرو حال حاضر بازار ایران (پژو، هیوندا، ایران خودرو، سایپا،بی ام و، لیفان، ام وی ام، تویوتا، مزدا، کیا و…) می باشد و برای تمامی برند های مانیتور تصویری با قاب فابریک ارائه می شود.
از ویژگی های بهترین برند دی وی دی فابریک خودرو می توان به این موارد اشاره کرد: در انتخاب مانیتور (دی وی دی) خودرو بسیار مهم است که در قالب چه سیستم عاملی روانه بازار می شود. دی وی دی های فابریک وینکا در 2 سیستم عامل اندروید و ویندوز به مشتریان عزیز ارائه می گردد که در زیر بخشی از ویژگی های آن ها را میتوانید مشاهده بفرمایید.
مانیتور تصویری هیوندا توسان وینکا
مانیتور تصویری هیوندا توسان وینکا

در نسخه های اندرویدی با توجه به نسخه اندروید مورد استفاده می توان تمامی نرم افزار های اندرویدی را برروی آن نصب نمود از جمله: اپلیکیشن های مشاهده فیلم و ویدیو، پخش موسیقی، GPS و مسیریاب های داخلی و خارجی نظیر: بلد، نشان، Waze و … شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و واتس اپ و… کار با مانیتور های اندرویدی وینکا مانند کار با تبلت و یا گوشی موبایل شما می باشد.

از دیگر ویژگی های بهترین برند مانیتور فابریک خودرو ال سی دی کاربردی و با کیفیت می باشد. ال سی دی یکی از تجهیزات مانیتور فابریک هیوندا توسان 2014 وینکا s300 است که باعث با کیفیت تر شدن و افزایش قیمت دی وی دی فابریک می شود.

اگر مانیتور فابریک انتخابی خود را از وینکا که بهترین برند دی وی دی خودرو در بازار ایران است انتخاب کنید، طول عمر و کیفیت تصویری بهتری نسبت به موارد تقلبی و ارزان قیمت خواهید داشت. امروزه اکثریت دی وی دی های خودرو به صفحه نمایش ال سی دی برای نمایش قابلیت های مختلف سیستم صوتی مجهز شده اند. صفحه نمایش ال سی دی قادر به نمایش تنظیمات تصویر و نقشه های ماهواره ای برای تعیین مسیر می باشند اندازه این صفحه نمایش در سیستم های مختلف متفاوت است. اما تمامی ال سی دی ها با روکش AS پوشیده شده اند و قابلیت تجزیه طیف رنگ و تنظیم زاویه دید را دارند.

صدا: بطور معمول همه دی وی دی ها دارای حداقل یک ساب ووفر و دو بلند گو اکولایزر می باشند و کیفیت صدای مانیتور فابریک خودرو به تعداد ساب ووفر ها بستگی دارد. به این معنا که هرچه تعداد ساب ووفر ها بیشتر باشد، کیفیت و شفافیت صدای پخش شده نیز به همان مقدار افزایش می یابد و قدرت صدای دی وی دی فابریک خودرو با کیفیت و قطعات دی وی دی ارتباط مستقیم دارد. به این معنا که هر چه دی وی دی خودرو جدیدتر و از قطعات با کیفیت تر باشد، قدرت، شفافیت و وضوح صدا نیز به همان نسیت بهتر خواهد بود.

حافظه خارجی: از دیگر ویژگی های مانیتور های وینکا در خودرو ها میتوان به وجود درگاهی در فلش مموری، USB، کارت و حافظه عمومی و همچنین تکرار موسیقی و پخش اتوماتیک دی وی دی اشاره کرد.

GPS: بر روی تمام دستگاه های سیستم صوتی (مالتی مدیا) بصورت پیشفرض دو نوع نقشه آفلاین و آنلاین وجود دارد. نقشه آنلاین قابلیت مسیریابی با توجه به ترافیک لحظه ای است ولی در نسخه آفلاین بدون نیاز به اینترنت به تمامی کوچه پس کوچه ها آشنا بوده و با دادن ادرس به صورت گویا شما را راهنمایی میکند.

موسیقی: علاوه بر نرم افزار موسیقی که به صورت پیش فرض در مولتی مدیا قرار دارد کاربر می تواند نرم افزار های موسیقی با کیفیت انتخاب کند. تلویزیون: شما میتوانید به دلیل هوشمند بودن مانیتور سیستم صوتی دی وی دی فابریک تلویزیون را به صورت آنلاین تماشا کنید.

مشخصات دستگاه های اندروید سری S170 – S300 :

مانیتور تصویری هیوندا توسان وینکا
مانیتور تصویری هیوندا توسان وینکا
  • صفحه نمایش 10 اینچ/11 اینچ
  • CPU: Octa-Core Inter@ IA processor up to 1,872 GHZ GPS 88D Dual mode navigation
  • رزولیشین تصویر TTL/LVDS/1080p
  • ROM 2 گیگ – این میزان رم به شما کمک می کند تمامی فعالیت ها بدون کندی و هنگ می دهد.
  • رادیو گیری بسیار قوی با موج های FM/AM
  • اجرای حافظه خارجی USB
  • شارژ کردن انواع گوشی از طریق USB
  • پخش فرمت های MP3/MP4/WMA/JPEG/VCD/DVD/MKC/CD و… آمپلی فایر Max power 4*45w TC 8001
  • RMS power at 14/47 قدرت صدا Built in DSP
  • Class PSP 555 اندروید 9 قابل ارتقا
  • Class PSP 555 اندروید 9 قابل ارتقا
  • بلوتوث 4.0
  • حافظه داخلی 16 گیگ – دیگر نیازی به فلش مموری یا SD کارت ندارید، کافیست آهنگ ها را روی حافظه 16 گیگا بایتی داخل مانیتور ماشین کپی کنید تا همیشه همراه شما باشند
  • صفحه نمایش HD IPS صفحه نمایش IPS مقاوم در مقابل تابش نور مستقیم آفتاب از هر زاویه ای تصویر واضح و شفاف با رزولیشین 600 * 1026 به شما نمایش می دهد Independ BCS Bluetooth module
  • GPS 8 GLONASS

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *