بهترین ایده برای هدیه روز مرد

بهترین ایده برای هدیه روز مرد

هدیه روز مرد دادن شیرین است زیرا به پدران و همسران همیشه زحمت کش هدیه ای می دهید و بابت وجودشان از آن ها قدر دانی می کنید. مردان این سرزمین همیشه در حال برآوردن نیازهای زنان و فرزندان خود می باشند و شجاعانه از آن ها دفاع خواهند کرد.

معرفی چند تا از بهترین هدایا برای خرید روز مرد

غالبا در هنگام خرید برای آقایان دچار مشکل می شوید و یا چون هر سال لباس یا کفش خریده اید نمی خواهید هدیه تکراری بدهید. ما در این مقاله برایتان چند مورد جهت خرید هدیه روز مرد معرفی خواهیم کرد که شاید به نظر شما نرسیده باشد اما آقایان را بسیار خوشحال می کند.

·ضبط ماشین؛ مقرون به صرفه ترین هدیه روز مرد

بهترین ایده برای هدیه روز مرد

اصولا آقایان ماشین سوار هستند و اکثر آن ها علاقه شدیدی به خودروی خود دارند و همیشه دیدید که در راستای زیبایی و تمیز نگه داشتن ماشینشان تلاش می کنند. خرید ضبط ماشین بهترین هدیه برای آن ها به حساب می آید زیرا به آپشنال شدن ماشینشان کمک می کند.

نکته مهمی که هنگام خرید باید رعایت کنید این است که هر ضبط یا از هر برندی را نخرید که هدیه شما زیر سوال برود و بی کیفیت باشد. ما در اینجا محصول پر فروش فروشگاه های اینترنتی را به شما معرفی می کنیم که هم ضمانت داشته باشد و هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

ضبط ماشین استیلاک از مقرون به صرفه ترین و در عین حال پر قابلیت ترین ضبط های بازار ایران می باشد. با دیدن مدل های مختلف این ضبط ها می توانید یک ضبط ماشین هفت رنگ به عزیزانتان هدیه دهید.

·دزدگیر ماشین؛ لاکچری ترین هدیه

لوازم الکترونیکی تنها وسیله ای است که مردان همه جوره عاشق آن هستند. اگر می خواهید مبلغ بیشتری هزینه کنید پیشنهاد ما به شما دزدگیر ماشین است.

هدیه لاکچری دادن به شخص هدیه دهنده هم احساس رضایت بیشتری می دهد. دزدگیر ماشین ابزاری بسیار کاربردی است که امنیت خودروی طرف مقابل را تضمین می کند. در این حالت شما با یک تیر چند نشان زده اید هم هدیه مناسب داده اید هم به بالا بردن امنیت خودرو عزیزتان کمک کرده اید و هم شخص مورد نظر از این انتخاب شما بسیار خرسند است.

مهم ترین چیزی که در هنگام خرید دزدگیر باید رعایت کنید باید حواستان باشد که از نمایندگان اصلی خرید کنید و در مورد ضمانت و گارانتی کالا اطمینان حاصل کنید.

یک دزدگیر خوب ویژگی هایی دارد که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم تا خرید دقیق تری داشته باشید.

ویژگی هایی که یک دزدگیر ماشین باید داشته باشد

دزدگیر ماشین ابزار امنیتی است و کار اصلی آن بازدارندگی سارق از سرقت خودرو می باشد. این ابزار ویژگی هایی نظیر موارد زیر را باید داشته باشد که در هنگام خرید به آن دقت کافی را داشته باشید.

  1. ریموت ساده / ریموت تصویری

دزدگیر ها دو ریموت دارند ریموت اصلی و ریموت یدک که بستگی به محصولی که شما می خرید دارد. یا هر دو ریموت تصویری است یا هر دو ریموت ساده و در بعضی موارد تک ریموت تصویری می باشند. نوع ریموت ها در قیمت دزدگیر تاثیر گذار است.

  1. ویبره و زنگ خور بودن ریموت

اگر ریموتتان تصویری است حتما باید ویبره برود و زنگ بخورد تا هشدار را از آن طریق به شما اطلاع رسانی کند. دزدگیر هایی که ریموتشان ساده است از طریق صدای آژیر هشدار را ارسال می کنند.

  1. داشتن خروجی ها جهت پشتیبانی

یک دزدگیر ماشین خوب باید خروجی هایی جهت پشتیبانی از پمپ صندوق پران، پاور ویندوز و چشمی آلتراسونیک داشته باشد تا بتوانید از تمام قابلیت های آن استفاده کنید.

بهترین ایده برای هدیه روز مرد

·ردیاب خودرو؛ خفن ترین هدیه روز مرد

ردیاب خودرو مناسب ترین هدیه در این روز های نا امن است و مطمئن باشید بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. اما برای همسرانتان این هدیه را نخرید تا برداشت بدی نکنند زیرا امکان ردیابی 24 ساعته و آنلاین را دارد و خدایی نکرده دچار سوءتفاهم نشوند.

اما قابلیت های یک ردیاب به حدی خوب و مفید است که در این دوره و زمانه نیاز است همه یک دستگاه ردیاب خودرو داشته باشند. قابلیت هایی نظیر:

  1. دکمه SOS
  2. امکان تعیین سرعت مجاز
  3. امکان تعیین منطقه جغرافیایی
  4. خاموش کردن خودرو از راه دور
  5. قابلیت شنود داخل کابین و …

را دارد.

خرید بهترین هدیه روز مرد

تا اینجا توضیحات کاملی در مورد هدایای مربوط به لوازم جانبی ماشین را برایتان عنوان کردیم. لیست کامل لوازم جانبی خودرو را می توانید در سایت رادیومونتاژ مشاهده کنید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید و بهترین محصول را انتخاب کنید.

بودجه مد نظر شما بسیار مهم است پس در بین اقلام خودرو می توانید هر کدام را که به هزینه شما نزدیک تر است انتخاب کنید. تماما حواستان را جمع کنید تا گول برندی را نخورید و حتما گارانتی و ضمانت کالا را چک کنید تا هدیه بی نقصی را بدهید. اگر قصد خرید اینترنتی دارید حتما به نماد اعتماد سایت دقت کنید که داشته باشد و قبل از خرید از مشاوران آن مجموعه مشاوره مربوط را بگیرید.

بهترین و مناسب ترین هدیه روز مرد لوازمی است که فرد مورد نظر شما به آن علاقه دارد. شاید شما بتوانید با یک دسته گل هم عشق و محبت خود را برسانید پس سخت نگیرید و کاری را انجام دهید که به دردسر نیافتید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *