خودرو

آشنایی با برند وینکا

مانیتور وینکا یکی از بهترین انتخاب ها برای خودروی شماست. چرا بهترین انتخاب؟ داستان از اینجا شروع می شود که…..

بیش از پانزده سال پیش یعنی در سال 2006 در کشور چین، برند پرمخاطب وینکا، پا به دنیای سیستم‌ تصویری خودرو و لوازم جانبی خودرو نهاد. هدف این برند ایجاد یک تحول بزرگ در این صنعت بود. مدیران این شرکت به خوبی می‌دانستند که برای رشد و جلب رضایت بیشتر مشتریان خود باید ” نوآوری ” ” مسئولیت پذیری ” و ” ارتباط موثر و هدفمند با مشتری ” را در راس امور خود قرار دهند. برند معتبر وینکا که در اوایل کار خود خیلی شناخته شده نبود پله های پیشرفت را خیلی سریع طی کرد و توانست در عرض مدت بسیار کوتاهی مقام سوم فروش را در کشور چین بدست آورد و جایگاه تجاری خود را به خوبی در بازار کشور خود تثبیت کند.

در سال 2010 میلادی زمانی که این برند حسابی در چین محبوب و معروف شده بود ، از گواهی نامه های جهانی خود مثل : ISO9001 , CE , TS16949 , FCC رونمایی کرد. این اتفاق باعث شد که این برند نه تنها در چین بلکه در خارج از مرز های چین نیز شناخته شود و اکنون یعنی در سال 2022 وینکا جزو برند‌های جهانی است و محصولات این شرکت در اغلب کشور‌ها بفروش می رسد.

آشنایی با برند وینکا
آشنایی با برند وینکا

کیفیت برای رقابت و ماندگاری در بازار

یکی از بهترین تبلیغاتی که هر کمپانی یا شرکتی آرزویش را دارد که برایش اتفاق افتد ، تبلیغ کلامی مشتریانش است. شرکت بزرگ وینکا با به کارگیری مواد اولیه و تجهیزات با کیفیت و استفاده از تکنولوژی و مهندسی تولید به روز و سطح بالا توانسته است محصولاتی با سطح کیفی بسیار بالا تولید نماید.

از طرفی برای این که خودش یکه تاز بازار سیستم های تصویری و لوازم جانبی خودرو باشد قیمت محصولات را بسیار رقابتی در نظر گرفته است. مشخص است که هر شرکتی این دو مشخصه ، یعنی کیفیت بالا و قیمت مناسب را در محصولاتش منظور کند شامل تبلغات کلامی مشتریان خود خواهد شد.

برای همین است که برند وینکا روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند و خریداران محصولات این شرکت با معرفی این برند به اطرافیان خود باعث شده اند که وینکا بیشتر از پیش بر سر زبان ها باشد. برای خرید سیستم تصویری ماشین یا لوازم جانبی خودرو یکی از بهترین گرینه ها برند محبوب وینکا است. اگر قصد خرید مانیتور ماشین ، پد و یا پخش فابریک خودرو را دارید حتما محصولات وینکا را مورد بررسی قرار دهید.

قیمت مانیتور خودرو وینکا

قیمت مانیتور خودرو وینکا به 3 عامل مهم بستگی دارد:

  • مشخصات سخت افزاری
  • نوع گارانتی وینکا
  • جابجایی نرخ ارز

قیمت مانیتور وینکا بر اساس مشخصات سخت افزاری

5 سخت افزار اصلی در مانیتور‌های وینکا، قیمت این آپشن خودرو را تعیین می‌کنند، 5 سخت افزاری که به اختصار در زیر شرح داده شده اند.

  1. برد مانیتور وینکا
  2. خروجی تصویر
  3. پردازنده یا CPU
  4. رم RAM
  5. حافظه داخلی
آشنایی با برند وینکا
آشنایی با برند وینکا

برد مانیتور وینکا

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در تعیین قیمت مانیتور خودرو ، برد دستگاه است. وینکا از با کیفیت‌ترین بردهای بازار استفاده می‌کند که به بردهای T5 معروف هستند. این بردها با داشتن IC های باکیفیت، صدا و تصویر شفاف و بسیار خوبی را ارائه می دهند. همچنین کیفیت IC ها بر روی آنتن رادیو و آنتن GPS تاثیرگذار است.

خروجی تصویر مانیتور وینکا

تمام مدل های وینکا خروجی تصویر دارند اما تنها مدل RS وینکا یک خروجی بیشتر دارد و آن هم پورت HDMI است. داشتن پورت HDMI روی قیمت مانیتور وینکا تاثیرگذار است و باعث افزایش قیمت مانیتور می شود.

پردازنده، رم و حافظه مانیتور وینکا

مشخص است که هر چه مانیتور خودرو قابلیت های بیشتر داشته باشد، قیمت آن نیز بالا می رود. مانیتورهای وینکا با مشخصات سخت افزاری متنوعی تولید می‌شوند تا نیاز هر نوع سلیقه و بودجه ای را برطرف نمایند.

نوع گارانتی مانیتور وینکا

آشنایی با برند وینکا
آشنایی با برند وینکا

معمولا در بازار 3 نوع گارانتی مانیتور وینکا را می‌توان یافت

  • گارانتی اصلی شرکت وینکا
  • گارانتی فروشنده
  • بدون گارانتی

بهترین گارانتی، گارانتی خود شرکت وینکا است. در صورتی که خود فروشنده مانیتور را برای شما گارانتی کند، بسته به شرایط گارانتی، از شما بابت ضمانت، هزینه دریافت خواهد کرد. علاوه بر این ممکن است شما با توجه به برند، سابقه و کیفیت محصولات وینکا، تصمیم بگیرید که بدون گارانتی، مانیتور خودرو وینکا را  خریداری کنید که مشخصا در این صورت هزینه گارانتی را پرداخت نمی کنید و دستگاه با قیمت کمتری به شما فروخته می شود.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *