توضیحات و راهنمای کامل دکمه های ضبط ماشین

توضیحات و راهنمای کامل دکمه های ضبط ماشین

راهنمای دکمه های ضبط ماشین برای تسلط شما بر دکمه‌ها و روش کار با سیستم پخش خودرو است. ما به شما نشان می‌دهیم که چطور با ضبط ماشین‌، کار‌ کنید و از همه‌ی پتانسیل‌های آن استفاده کنید؛ بنابراین با جامع‌ترین راهنمای دکمه‌‌های ضبط ماشین با ما همراه باشید.

موسیقی، شما‌ را در ترافیک‌های خسته‌ کننده و مسیرهای تکراری هر روزه از کلافگی، خواب‌ آلودگی و خستگی، نجات می‌دهد. برای لذت‌ بردن از موسیقی در حین رانندگی، شما به راهنمای دکمه‌ ها نیاز دارید؛

چراکه کارکردن با سیستم پخش ماشین، با‌وجود دکمه‌های مختلف، و ویژگی‌های جدید، ممکن است برای شما پیچیده باشد. شاید دقیقا ندانید که برخی از این دکمه‌ها برای چه کاری هستند و امتحان‌ کردن همه دکمه‌ها هم قطعا برای شما وقت‌گیر است.

راهنمای دکمه‌ های ضبط ماشین و نکاتی که باید بدانید

برای هیچ‌کس، تصور یک سفر جاده‌ای، رفت‌و‌آمد به محل‌ کار یا فعالیت‌های روزانه، بدون موسیقی تصور جالبی نیست. اما چند بار واقعا برای کار‌‌ کردن با دکمه‌های ضبط ماشین وقت گذاشتید و چقدر از همه‌ی  امکانات ضبط خودرو استفاده می‌کنید. تا‌به‌حال راهنمای دکمه‌‌ های پخش خودرو را مطالعه کردید؟

فناوری، به‌طور مداوم در حال تکامل است، دکمه‌های پخش‌کننده موسیقی اتومبیل هم پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر شده‌اند و این امکان را به ما می‌دهند که به طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و گزینه‌ها دسترسی پیدا کنیم.

از تنظیم صدا‌ گرفته تا تغییر آهنگ‌ها، مدیریت لیست‌های پخش و حتی اتصال به دستگاه‌های خارجی از طریق USB و…. با تسلط بر این دکمه‌ها و مطالعه راهنمای دکمه ‌های ضبط ماشین، به‌راحتی در لیست موزیک‌ها جا‌به‌جا شوید، تنظیمات صدا را مطابق میل خود تغییر بدهید و به‌علاوه هر مشکل فنی را که ممکن است به وجود بیاید، عیب‌یابی کنید و از قابلیت‌های سیستم خود، نهایت استفاده را ببرید.

توضیحات و راهنمای کامل دکمه های ضبط ماشین

عملکردهای اساسی ضبط ماشین

وقتی صحبت از استفاده از همه پتانسیل‌های موسیقی سیستم پخش شما می‌شود، تسلط بر عملکردهای اساسی دکمه‌ها ضروری است. این عملکردها شامل پخش، مکث، کنترل میزان صدا و… هستند که در قسمت اول راهنمای دکمه ‌‌های ضبط ماشین، به آن می‌پردازیم و پایه و اساس تجربه موسیقی شما در ماشین را تشکیل می‌دهند.

  • POWER : دکمه روشن و خاموش‌ کردن دستگاه است. عملکرد این دکمه در حالت رادیو، حالت SD/USB و حالت بلوتوث یکی است.
  • VOL: دکمه افزایش و کاهش صدا. در هر حالتی که هستید از این کلید در حالت ساعت‌گرد، برای افزایش صدا و در حالت پاد‌ساعت‌گرد، برای کاهش صدا استفاده کنید.
  • LOUD: دکمه تنظیم صدا، از این کلید برای روشن و خاموش و تنظیم بلندی صدا استفاده کنید.
  • ⏭: کلید جلو زدن سریع. وقتی روی رادیو هستید، از این دکمه برای جستجوی آخرین کانال و از فشار و نگه داشتن آن برای 1 MHz به پایین استفاده کنید. در حالت SD یا USB از فشار کوتاه این کلید در حالت پخش، برای رفتن به آهنگ بعدی و از فشار طولانی برای عملیات جلو زدن سریع استفاده کنید. وقتی با بلوتوث متصل هستید، با فشار این دکمه به آهنگ بعدی می‌روید.
  • ⏮:دکمه عقب زدن سریع. اگر در حالت رادیو هستید، برای جستجوی کانال بعدی و 1MHz به بالا از این دکمه استفاده کنید. برای حالت USB یا SD با یک فشار کوتاه رفتن به آهنگ بعدی و با نگه داشتن این دکمه عملیات عقب زدن سریع را انجام می‌دهد. در اتصال با بلوتوث با فشار این دکمه به آهنگ بعدی می‌روید.
  • CLK: این دکمه برای تنظیم ساعت است. با یک فشار کوتاه، حالت ساعت را انتخاب کنید و با فشار کوتاه و نگه داشتن آن و چرخاندن هم‌زمان کلید چرخان SEL ، تنظیم پارامترهای ساعت را انجام دهید.
  • AUX: دکمه ورودی. این دکمه برای ترمینال ورودی خارجی است.

توضیحات و راهنمای کامل دکمه های ضبط ماشین

راهنمای دکمه‌ های ضبط ماشین؛ عملکردهای پیشرفته

به‌جز عملیات اصلی پخش موسیقی، شما احتیاج دارید تا حالت‌های مختلف پخش را مدیریت کنید، در صورت امکان تماس خود را پاسخ بدهید و … برای آشنایی با طرز کار سایر دکمه ‌ها برای استفاده از این امکانات سیستم پخش خود، با ادامه راهنمای دکمه‌ های ضبط ماشین همراه باشید.

  • MODE : این دکمه برای انتخاب حالت‌های مختلف مثل MP3، AUX، Radio یا BT استفاده می‌شود. با فشار این دکمه می‌توانید تماس خود را قطع کنید.
  • SEL: کلید انتخاب حالت است. برای انتخاب یا تغییر حالت پخش از بین BAS، TRE، BAL، FAD و … استفاده می‌شود.
  • BAND: دکمه تبدیل باند: روی رادیو ، برای انتخاب حالت‌های MP3، Radio، AUX یا بلوتوث استفاده کنید. جستجو و ذخیره اتومات موج رادیو، پاسخ به تماس تلفنی و تغییر حالت پاسخ، بین تلفن و میزبان هم با این دکمه است.

در حالت USB، SD و بلوتوث، این دکمه برای پاسخ به تماس تلفنی و تغییر حالت بین تلفن و میزبان است.

  • AMS: کلید جستجوی خودکار. اگر در حالت رادیو هستید، از فشار این دکمه برای رفتن به کانال بعدی و از نگه داشتن آن برای ذخیره کانال استفاده کنید.

توضیحات و راهنمای کامل دکمه های ضبط ماشین

آشنایی با دکمه‌های شماره 1 تا 6

در ادامه راهنمای دکمه‌ های ضبط ماشین و عملکرد مختلف سیستم پخش ماشین، در حالت‌های مختلف رادیو یا در‌ زمان استفاده از USB، کارت SD و یا اتصال با بلوتوث به دکمه‌های شماره 1 تا 6 می‌پردازیم. اگر هنوز از عملکرد این دکمه‌ها در حالت‌های مختلف چیزی نمی‌دانید با ادامه مقاله همراه باشید.

  • کلید شماره 1. روی رادیو ، برای کانال‌هایی که از قبل ‌تعیین‌شده و در حالت USB یا SD و بلوتوث برای حالت پخش و توقف پخش، استفاده می‌شود.
  • 2INT: کلید شماره 2: روی رادیو، برای کانال رادیویی 2 که از قبل تعیین‌شده و در حالت USB یا SD برای جستجو بین آهنگ‌ها و از فشار مجدد برای لغو عملیات، استفاده می‌شود.
  • 3RPT: کلید شماره 3. کانال رادیویی 3، که از قبل تعیین‌شده و در حالت SD و USB برای تکرار پخش و از فشار مجدد آن برای لغو عملیات، استفاده می‌شود.
  • 4RDM: کلید شماره 4. کانال رادیویی 4، که از قبل تعیین‌شده؛ همچنین برای پخش به‌صورت تصادفی و از فشار مجدد آن برای لغو عملیات، استفاده کنید.
  • 5/-10: کلید شماره 5. کانال رادیویی 5 از قبل تعیین‌شده و در حالت USB یا SD از این کلید برای رفتن به پوشه قبلی استفاده کنید.
  • 6/+10 کلید شماره 6. کانال رادیویی 6 از قبل تعیین شده و در حالت USB و SD برای رفتن به پوشه بعدی استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم خیلی کوتاه به راهنمای دکمه های ضبط ماشین بپردازیم و تلاش کردیم همه دکمه‌ها را در حالت‌های مختلف استفاده از ضبط مثل اتصال با بلوتوث، استفاده از USB و یا روی حالت رادیو بررسی کنیم.

امیدواریم اطلاعات این مقاله برای شما مفید باشد و از آن برای استفاده بهتر از سیستم پخش ماشین خود و پتانسیل‌های مختلف آن استفاده کنید.

رادیو مونتاژ نمایندگی رسمی محصولات وینکا در رشت،تهران،تبریز،اصفهان،شیراز،اراک،یزد،کرمان،قزوین،اردبیل،مشهد،ارومیه،کرج،ایلام،بوشهر،شهرکرد،بیرجند،بجنورد،اهواز،زنجان،سمنان،زاهدان،قم، سنندج،کرمانشاه،یاسوج،گرگان،خرم آباد،ساری،بندرعباس،همدان،یزد

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *