معرفی دزدگیر برای ماشین سنگین

معرفی دزدگیر برای ماشین سنگین

حفاظت از وسایل نقلیه سنگین در برابر سرقت، یک نگرانی بزرگ مشاغل و افرادی است که با ماشین سنگین کار می‌کنند. افزایش نرخ سرقت وسایل نقلیه، به خصوص وسایل نقلیه سنگین، سرمایه‌گذاری برای سیستم‌های امنیتی پیشرفته را ضروری کرده است.

یک سیستم دزدگیر پیشرفته، نه‌تنها سارقان را از سرقت خودرو منع می‌کند، بلکه آرامش خاطر را نیز برای صاحبان خودرو فراهم می‌کند. دراین مقاله، به معرفی دزدگیر برای ماشین سنگین می‌پردازیم.

سیستم‌هایی با ترکیب فناوری پیشرفته و ویژگی هوشمند، که سد دفاعی محکمی در برابر سرقت این خودروها هستند و ایمنی اموال شما را تضمین می‌کنند.

چه صاحب یکی از این ماشین سنگین‌ها باشید و چه مدیر ناوگان کامیون یا ماشین‌آلات سنگین باشید، انتخاب یک دزدگیر ماشین باکیفیت و مناسب برای شما حیاتی است.

با ما، در این مقاله همراه باشید تا ویژگی‌ها، مزایا و نکات کلیدی را که برای انتخاب سیستم دزدگیر ماشین مناسب، برای وسایل نقلیه سنگین باید در نظر بگیرید را با هم بررسی کنیم. ما در این مطلب به شما کمک می‌کنیم، تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی دزدگیر برای ماشین سنگین

انتخاب بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین

شما از یک سیستم هشدار مناسب برای خودرو سنگین چه انتظاراتی دارید؟ و چقدر با ویژگی‌های دزدگیر برای ماشین سنگین آشنا هستید؟ دزدگیر ماشین، به‌طورکلی به دو شکل، دزدگیر ماشین ساده و یا دزدگیر ماشین تصویری، در بازار موجود است.

مدل‌های ساده، قدیمی‌تر هستند و هرگونه احساس خطری را تنها با به صدا درآوردن یک آژیر بلند، به شما هشدار می‌دهند. دزدگیرهای تصویری، نمونه‌های جدیدتر سیستم‌های هشدار هستند، که در دو مدل جفت ریموت تصویری و یا تک ریموت تصویری، در بازار موجود هستند.

منظور از جفت ریموت تصویری این است، که ریموت اصلی و ریموت یدک، هر دو تصویری هستند. درصورتی‌که، در سیستم‌های هشدار با تک ریموت تصویری، تنها ریموت اصلی تصویری است.

این ریموت‌ها، یک صفحه نمایش کوچک دارند و در صورت تشخیص خطر، علاوه بر صدای آژیر، از طریق پیامک، ویبره و زنگ هم به شما اعلام خطر می‌کنند. علاوه بر امکان ویبره و زنگ، ریموت‌های تصویری، باز بودن درب‌ها، پایین بودن شیشه‌ها، روشن ‌شدن و حرکت غیرمجاز ماشین و حضور افراد مشکوک را هم به شما نشان می‌دهند.

معرفی دزدگیر برای ماشین سنگین

ویژگی های مناسب ترین سیستم هشدار برای ماشین سنگین

سیستم ضد سرقت مناسب برای وسیله نقلیه سنگین، از سنسورهای مختلفی تشکیل‌شده است. سنسورها، هرگونه خطر و اقدام برای ورود غیرمجاز به خودرو را تشخیص داده و آژیر خطر را فعال می‌کنند. برخی از این سنسورها عبارتند از:

سنسور حرکت: هرگونه حرکت در اطراف خودرو را تشخیص می‌دهد و در صورت شناسایی افراد غیر مجاز، زنگ هشدار را به صدا در می‌آورد.

سنسور شوک: هرگونه لرزش ناشی از دست‌کاری، ضربه یا تلاش برای شکستن شیشه‌ها را تشخیص می‌دهد و هشدار خطر را فعال می‌کند.

سنسورهای درو پنجره: باز و بسته بودن درب و پنجره خودرو را کنترل می‌کنند و اگر کسی بخواهد از این طریق به داخل دسترسی پیدا کند، زنگ هشدار فعال می‌شود.

برای ماشین سنگین، دزدگیری را انتخاب کنید که کیفیت مناسبی داشته باشد، سنسورهای آن، حساسیت مناسبی داشته باشند و به خوبی کار کنند. حالا ببینیم که در انتخاب دزدگیر برای ماشین سنگین، چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیرید:

برد مناسب: دزدگیری را انتخاب کنید که با توجه به نیازهای شما برد مناسبی داشته باشد، به خصوص اگر ماشین را در مکانی دور از خودتان پارک می‌کنید. هرچه برد دزدگیر بیشتر باشد، بهتر است.

نصب آسان: بهتر است دزدگیری را انتخاب کنید، که نصب آسانی داشته باشد، البته، به یاد داشته باشید که برای نصب دزدگیر ماشین، حتما از یک نصاب حرفه‌ای استفاده کنید.

قیمت مناسب: بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین، باید علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم داشته باشد.

کیفیت ساخت و تولید کننده خوش سابقه: این دو ویژگی مهم، تا حدود زیادی به هم مربوط هستند، تولیدکننده‌های خوب معمولا به کیفیت محصولات و رضایت مشتریان خود حساس هستند. علاوه بر محصولات باکیفیت، این شرکت‌ها خدمات خوبی را هم به مشتریان خود ارائه می‌دهند، پس برای خرید بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین، به سراغ برندهای معتبر و پرفروش بروید.

بهترین مدل های دزدگیر برای ماشین سنگین به پیشنهاد رادیومونتاژ

تا اینجا با انواع دزدگیر و برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دزدگیرهای مناسب ماشین سنگین آشنا شدیم. وقت آن رسیده که سری به مدل‌های مختلف دزدگیر بزنیم و با چند مدل از بهترین سیستم‌های هشدار خودرو، از برند معتبر، پرفروش و محبوب استیلاک آشنا شویم. پس اگر برای شما هم سوال است که دزدگیر برای ماشین سنگین چی بخرید؟ با ادامه این مطلب همراه باشید.

دزدگیر ماشین استیلاک مدل  LF 861 double

معرفی دزدگیر برای ماشین سنگین

یک دزدگیر بسیار باکیفیت از برند استیلاک، که به راحتی بر روی هر مدل خودرویی قابل استفاده است. کیفیت و دقت بالایی دارد و یک لیست کامل از همه‌ی قابلیت‌هایی که از یک دزدگیر بی‌نظیر انتظار دارید، را به شما می‌دهد.

این دزدگیر از مدل‌های دارای جفت ریموت تصویری است و هر دو ریموت، از مدل شارژی هستند و برای آن‌ها، نیازی به تعویض باتری ندارید.  دزدگیر استیلاک مدل LF 861 double از همه خروجی‌های مهم مانند: صندوق پران، شیشه بالابر، چشمی آلتراسونیک، پشتیبانی می‌کند.

شما به راحتی می‌توانید با خرید و نصب این محصولات، بهترین دزدگیر برای ماشین سنگین را با  این قابلیت‌های متنوع داشته باشید. توصیه می‌کنیم، با خرید این دزدگیر باکیفیت و بادوام، امنیت خودرو خودتان را تضمین کنید.

دزدگیر ماشین استیلاک مدل LF 861 Single

یک انتخاب خوب دیگر، به عنوان مناسب ترین دزدگیر برای ماشین سنگین، با بودجه کمتر، اما با همان کیفیت بی‌نظیر دزدگیر قبلی، دزدگیر ماشین LF 861 Single است.

اجازه بدهید، نگاهی به قابلیت‌های این دزدگیر باکیفیت بیندازیم تا شما هم به این نتیجه برسید. این دزدگیر، از مدل‌های تک ریموت تصویری است، که از آن به راحتی برای هر مدل خودروی خارجی و ایرانی می‌‌توانید استفاده کنید.

ریموت‌ این دزدگیر، دارای قابلیت ویبره و زنگ است و طراحی بسیار جذابی دارد. LF 861 Single دارای آنتن مجرا برای افزایش برد است، که باعث می‌شود پارازیت‌هایی که خصوصا در شهرها وجود دارد و بر روی برد دستگاه ها تاثیر دارد را جبران کند.

استیلاک861 Single هم مانند نمونه جفت ریموت تصویری خود، از همه خروجی‌های لازم، مانند شیشه بالابر، صندوق پران و چشمی آلتراسونیک، پشتیبانی می‌کند.

در این مقاله، سعی کردیم شما را با انواع دزدگیر ماشین و مناسب‌ترین مدل‌ها برای ماشین سنگین آشنا کنیم. توصیه کردیم، در انتخاب سیستم هشدار مناسب برای هر خودرویی، ریسک نکنید و به سراغ برندهای معتبر و مدل‌های پرفروش و محبوب بروید.

با معرفی دو نمونه از این مدل‌های باکیفیت دزدگیر برای ماشین سنگین، به انتهای مطلب رسیدیم. در پایان، فراموش نکنید، که برای خرید دزدگیر از نمایندگی‌های مجاز اقدام کنید تا محصولات اصلی را با جعبه کامل و همه اقلام همراه، تحویل بگیرید. خوشحال هستیم که تا اینجا با ما همراه بودید.

رادیو مونتاژ نمایندگی رسمی محصولات وینکا در رشت،تهران،تبریز،اصفهان،شیراز،اراک،یزد،کرمان،قزوین،اردبیل،مشهد،ارومیه،کرج،ایلام،بوشهر،شهرکرد،بیرجند،بجنورد،اهواز،زنجان،سمنان،زاهدان،قم، سنندج،کرمانشاه،یاسوج،گرگان،خرم آباد،ساری،بندرعباس،همدان،یزد

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *