چند ایده جذاب کادو برای ماشین نو

چند ایده جذاب کادو برای ماشین نو

کادو برای ماشین نو نمیدونی چی بخری؟ دنبال ایده شیک و جذاب می گردی؟ خوب جایی اومدی چون ما برای شما چند ایده جذاب داریم که از توش قطعا می تونی یکی رو انتخاب کنی.

خریدن کادو برای ماشین نو

خیلی از شما قلب رئوفی دارید و وقتی یکی از دوستان و آشنایانتون ماشین نو می خرند دنبال این هستید که خوشحال ترشون کنید. بهتون تبریک می گم این مدلی خوشحالی خودتون رو هم بهشون نشون می دید و متوجه میشن که برای شما ارزش دارند.

چند ایده جذاب کادو برای ماشین نو

کلا این جور مراسما های ما ایرانیا خیلی قشنگه و قابل تقدیره. همیشه منتظریم یه مراسمی باشه تا هدیه بخریم و تبریک بگیم. برای خرید منزل نو، به دنیا اومدن یه فرشته کوچیک، خرید باغ و ویلا و همچنین خرید ماشین.

برای خرید کادو برای ماشین نو اول نیازه بودجه مورد نظرتون رو مشخص کنید تا ببینید تو چه رنج قیمتی می تونید هزینه کنید. بعدش نیاز به چند تا ایده دارید که به ترتیب براتون عنوان می کنم:

ریموت نور بالا، کادو برای ماشین نو

ریموت نوربالا هدیه ای مناسب برای افرادی است که پر مشغله اند و درب پارکینک آنها با ریموت باز می شود. شاید از خودتان بپرسد ریموت نوربالا چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟ لازم است بدانید این ریموت ارزان قیمت است و هر شخصی می تواند آن را به عنوان هدیه بخرد.

ریموت نوربالا یک کیت اصلی است که داخل خودرو نصب می شود و تنها با فشردن نور بالای خودرو می توان درب پارکینگ را باز کرد. به راحتی می توان 4 درب را با ریموت نور بالا باز کرد.

جعبه ابزار، ایده ای خوب برای خودرو نو

وقتی ماشین صفر است یا آن خودرو تازه خریداری شده معمولا چیزی ندارد. یک ماشین برای جاده باید ملزوماتی داشته باشد که ایراد های جزئی و کوچک را راننده بتواند بر طرف کند. جعبه ابزار خودرو مناسب ترین هدیه برای خودرو می باشد زیرا همه صاحبان خودرو نیاز به جعبه ابزار دارند.

جعبه ابزار بهترین و مناسب ترین هدیه است زیرا هدیه باید کاربردی باشد و طرف مقابل بتواند از آن استفاده کند.

خوش بو کننده ماشین

خوش بو کننده ماشین هدیه ای است که رنج قیمتی خوبی دارد. در بازار مدل های متنوعی خوش بو کننده است که به صورت آویز از آن ها استفاده می کنند. بستگی دارد چه مدل و چه بویی را ترجیح بدهید. با یک سرچ ساده در گوگل می توانید انواع مختلفی از بوگیر یا خوش بو کننده ماشین را ببینید و در میان آنها یکی را انتخاب کنید.

نمی توان گفت راننده ای است که دوست ندارد از خوش بو کننده استفاده کند. پس خیالتان راحت باشد هدیه ای که می خرید بسیار کاربردی است و مورد استفاده قرار می گیرد.

ردیاب خودرو، ایده کادو برای ماشین نو

چند ایده جذاب کادو برای ماشین نو

ردیاب خودرو ابزاری است که به افزایش امنیت خودرو کمک می کند. حفظ امنیت خودرو از جمله مهم ترین چیزهایی این که صاحب خودرو می خواهد آن را تامین کند. با خرید ردیاب خودرو بعنوان هدیه می توانید صاحب ماشین را خیلی خوشحال کنید.

قبل از خرید مهم ترین چیز این است که از مرکز معتبری خرید کنید و خیالتان از سرور های ردیاب راحت باشد تا داخل ایران باشد و قطعی نداشته باشد. لازم است قابلیت های ردیاب را هم بدانید تا بتوانید بعد از خرید آن را برای طرفتان توضیح دهید.

دانستن قابلیت های ردیاب خودرو به عنوان هدیه

ردیاب های خودرو امروزه در بازار بسیار اشباع شده اند. حواستان باشد از هر برندی خرید نکنید و به اصل و فیک بودن محصول دقت کنید. قابلیت هایی وجود دارد که یک ردیاب ایده آل را برای شما ملموس تر می کند که عبارتند از:

  • قابلیت شنود
  • امکان تعیین سرعت مجاز و محدوده جغرافیایی
  • داشتن کلید SOS
  • داشتن اپلیکیشن فارسی
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و IOS

با قابلیت شنود می توانید صدای داخلی کابین را بشنوید و برای مواقع خاص بسیار کاربردی است از جمله زمانی که سارقین خودرو را دزدیه اند و دارند نقشه می کشند و شما از آن مطلع می شوید.

جامپ استارتر ضروری ترین ابزار برای هدیه

دستگاهی به نام جامپ استارتر ابزاری است که بسیار ضروری است و مورد استفاده همه قرار می گیرد.

برای همه پیش آمده که باطری ماشینشان بخوابد یا بر اثر سرما ماشین استارت نخورد. این قضیه داستان های زیادی را پشت سر دارد و باید منتظر باشید تا خودروی دیگری پیدا شود تا باطری به باطری صورت بگیرد.

جامپ استارتر باطری به باطری سیار است که بسیار کمک کننده است برای مواقعی که در شرایط اضطراری باطری ماشینتان از کار افتاده است.

سخن پایانی

برای خرید هدیه به خودتان سخت نگیرید و هر چقدر که می توانید هزینه کنید متناسب با آن انتخاب کنید. مطمعن باشید هدیه شما کوچک و بزرگ بودنش موثر نیست.

چیزی که هدیه را ارزشمند می کند نیت قلبی شما و لطفی که به شخص مقابل دارید. از طرفی تمام موارد ذکر شده در بالا بسیار کاربردی هستند و هرکدام را بتوانید بخرید مطمئن باشید که مورد استقبال قرار می گیرد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *